תשעה חולי קורונה במצב קשה באסותא. עליה במספר הנדבקים בעיר

המדובר בירידה של 3 חולים במצב קשה לעומת אתמול בערב. כמו כן יש ירידה במספר המאושפזים במחלקה המיוחדת לטיפול בנגיף הקורונה בבית החולים. המספר ירד מ-21 אתמול ח-18 מאושפזים הבוקר, שישי. מספר הנדבקים בעיר עומד על 232.
בית החולים אסותא.
ביה"ח אסותא.

שיפור במספר חולי הקורונה המאושפזים היום, שישי, בבית החולים אסותא אשדוד במחלקה המיוחדת שהוקמה לטיפול בנגיף, לעומת אתמול בערב. המדובר בירידה של 3 חולים במצב קשה. המספר עמד בחמישי בערב על 12 חולים במצב הזה, ועתה עומד על 9.

בכלל באופן כללי יש ירידה של מספר חולי קורונה המאושפזים במחלקה מאתמול. כעת עומד מספר החולים המאושפזים בבית החולים על 18 חולים, לעומת מספר המאושפזים שעמד על 21 בחמישי בערב.

מבית החולים נמסר: "עדכון מצב חולי קורונה באסותא אשדוד. בבית החולים מאושפזים 18 חולי קורונה. מתוכם 5 במצב קל, 4 במצב בינוני אשר מקבלים תמיכה נשימתית, ו-9 מאושפזים במצב קשה".מספר הנדבקים בעיר, המאומתים, עולה ומגיע ל-232 חולים. מספר האנשים אשר החלימו עומד כרגע על 70 מתושבי העיר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך