ציבור הנשים באשדוד, תתכוננו! בקרוב מאוד הפתיחה הגדולה של "מטופחות"!

ציבור הנשים באשדוד, שביססו את מעמדן בארץ, כנשים שמבינות ומעריכות אופנה וכפועל יוצא רבות מהן נוסעות לעיר הגדולה, כדי לבצע שופינג וימי פינוק איכותיים, יכולות ממש בקרוב לוותר על הנסיעה לתל אביב, עם הפתיחה של הקומפלקס החלומי "מטופחות".

מי שעומדות מאחורי המיזם המדהים, שלמעשה מאגד את כל מה שהאישה צריכה תחת קורת גג אחת, הן מעיין עזרן ושירה אדרי, הנחשבות לשם דבר בעולם האופנה והזוהר, ומאחוריהן שנים ארוכות של ניסיון וידע מקצועי בלתי נדלה.

בקומפלקס הגדול, הממוקם ברחוב האורגים 20, בשדרה מכובדת של יופי ועיצובים, ניתן יהיה לקבל פינוק מושלם ומקצועי של הסרת שיער בלייזר, עיצוב גבות, איפור קבוע בכל השיטות, פדיקור-מניקור (בג'ל בלבד), הרמת ומתיחת ריסים, כורסאות מסאז', מסאז' רפואי ע"י מטפלת הוליסטית וגולת הכותרת – בגדי יום-יום (ובהמשך גם בגדי ערב) בתפירה אישית מבית "מטופחות", עם אופנה שיקית, צעירה וייחודית שלא ניתן למצוא באף מקום.

מעיין עזרן, אושיית אופנה נחשבת, היא זו שעומדת מאחורי ליין הביגוד המדהים שמועצב ממש בימים אלה לקראת הפתיחה הגדולה. צוות תופרות מקצועיות ומנוסות מוציאות לפועל את החזון והראש היצירתי של מעיין, עליה אמרו מספר נשים מוכרות בעיר: "מה שמעיין חולמת בלילה בתחום האופנה, יהיה ניתן למצוא בבוקר בחנות, עם קו ייחודי ואופנתי, שלא ניתן למצוא באף מקום אחר". מדובר באופנה שתתבסס על בדי איכות, חלק מהם של אופנת קוואלי וגוצ'י. מדובר בליין ביגוד המיועד לאם ולבת, בכל מידה ובכל בקשה שהלקוחה תאתגר את מעיין. כמו כן יהיה ניתן למצוא ב"מטופחות" אקססוריז של תיקים וארנקי עור מחו"ל, צעיפים, חגורות וגם נעליים אופנתיות.

שירה אדרי, אחת ממעצבות הגבות הטובות בארץ, תהיה אמונה על כל שדרת היופי ב"מטופחות". לשירה יש עשרות תעודות המעידות על המקצועיות שלה בשורה של תחומים, ובין השאר היא בוגרת האקדמיה של "יוסף גבות" מכיכר המדינה. במהלך לימודיה היא הייתה בין 4 הבנות היחידות בארץ שזכו ללמוד מ"יוסף גבות" את שיטת הניו לוק, הצללה ושיטת השערה. שירה נחשבת למומחית באיפור קבוע, לאחר שעברה השתלמויות אצל המורות המובילות במדינה בתחום. כמו כן שירה היא אפילטורית מקצועית המבצעת הסרת שיער בפנים לצמיתות, בוגרת "היי-קוסמטיקס".

מי שתעניק שירות מפנק של מסאז' מקצועי היא לירון דיין, מטפלת הוליסטית נחשבת מאילת, שתגיע לאשדוד לימי טיפול קבועים. כבר עתה ללירון יש לקוחות רבים מאשדוד, שייהנו מאוד מהעובדה שאשת המקצוע המובילה תעניק להן טיפול מפנק במתחם היופי והאופנה "מטופחות".הפתיחה הגדולה תהיה ממש בקרוב, ולא מעט ידוענים יגיעו כדי לראות את מעיין ושירה מובילות מהפך בחיי האופנה והיופי בעיר הנמל. שווה לעקוב.

רחוב האורגים 20 (צמוד לטלי גבאי ונטלי בן שימול).
טלפון: 08-9333113.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך