התפרצות בבית האבות "בית הדר" באשדוד. 22 מטופלים נדבקו בקורונה

חלק מהמטופלים החולים הועברו לבית החולים אסותא באשדוד. צוותים של פיקוד העורף הוזעקו למשימת חיטוי. מבית הדר נמסר: "מטבע הדברים תחלופת המאושפזים גבוהה כפי שקורה בבתי חולים. כבית חולים פעלנו לבדיקת כל המאושפזים והצוות ואנו מבקשים לערוך בדיקות כאלה אחת לעשרה ימים לכל היותר".

התפרצות של נגיף הקורונה במרכז הרפואי שיקומי-סיעודי, "בית הדר" באשדוד. 22 מטופלים" נדבקו בנגיף. הערב, רביעי, הובהלו חלק מהחולים לבית החולים אסותא באשדוד. חלק מהחולים מונשמים כרוניים.  כוחות של פיקוד העורף הוזעקו למקום למשימת חיטוי המקום. "בית הדר" הוא מרכז סיעודי ומרכז רפואי שיקומי גדול עם קרוב ל-250 מיטות אשפוז.

ר', שאביו מאושפז ונדבק בנגיף, סיפר לוינט: "הייתי צריך להתחנן שיגידו לי מה מצבו של אבי. השגתי מידע רק דרך קשרים. במקום לסייע הזמינו לנו משטרה. עד עכשיו אף אחד לא דיבר איתנו ואף אחד לא נתן לנו תמונת מצב איך קרה שהנגיף התפשט שם".

קרוב משפחה אחר של אחד מהדיירים סיפר אף הוא: "נלקחו בדיקות, אבל זה לוקח המון זמן. אף אחד לא נותן לנו תשובות ברורות. התרענו בפני הרופאים כבר כשהחלה המגפה, אבל נראה היה שהם מקלים ראש. אין לי ספק שיש עוד חולים במקום, כעת המקום בהסגר".

מהנהלת "בית הדר" נמסר הערב כי "בית הדר הינו בית חולים שיקומי המשכי בעל מערך מונשמים ומערך שיקום. מטבע הדברים תחלופת המאושפזים גבוהה כפי שקורה בבתי חולים. כבית חולים פעלנו לבדיקת כל המאושפזים והצוות ואנו מבקשים לערוך בדיקות כאלה אחת לעשרה ימים לכל היותר. ביום שבת, 11 באפריל, לפי בקשתנו ובהתאם למדיניות משרד הבריאות התבצעו אצלנו למעלה מ-600 בדיקות קורונה לכל המאושפזים ולצוות.

מבית החולים אסותא אשדוד נמסר עדכון מצב חולי קורונה: "באסותא אשדוד מאושפזים 20 חולי קורונה.4 קל, 10 בינוני אשר מקבלים תמיכה נשימתית, 6 קשה. במהלך הלילה התקבלו בבית החולים 8 חולים ממוסד בית הדר, מוסד גריאטרי באשדוד.ביניהם, 2 חולים במצב קל, 8 בינוני ו-4 קשה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך