לקראת העוצר בחג: אלו הכבישים שיחסמו ע"י המשטרה

בעקבות החלטת הממשלה על עוצר בכל הארץ ביומיים הקרובים, הוחלט במשטרה לפרסם את מפת החסימות ברחבי הכבישים הבינעירוניים

המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה בישראל: בהתאם לתקנות המעודכנות לשעת חירום שיכנסו לתוקפן הערב ועפ"י החלטת הדרג המדיני, המשטרה תגביר את פעילות האכיפה והפיקוח ברחבי הארץ ותפעל לאכוף את התקנות למען שמירת בריאות הציבור.

כאמור, במסגרת ההיערכות במבצע "אביב מוגן" אגף התנועה יפעל בצירים הבינעירוניים למימוש תכלית תקנות לשעת חירום. כאשר החל מהשעה 1700 הערב, מיקוד הפעילות האופרטיבית יתבצע בפריסה ארצית של 44 מחסומים בצירים המרכזיים, שיצרו רצף של חסימות בין השטח העירוני לבינעירוני וזאת במטרה לאכוף את קיום התקנות וצו בריאות העם.

לצד המחסומים יפעלו מאות ניידות ושוטרים שיבצעו סריקות על כלל הצירים ברחבי הארץ תוך ביצוע מחסומים מדלגים ואכיפה תוך כדי תנועה, ויאתרו אזרחים שלא יפעלו עפ"י ההוראות. אנו מדגישים בפני הציבור, להימנע ממפגש מיותר עם השוטרים ולהישמע להנחיות על מנת שנוכל לשמור כולנו על בריאות כלל אזרחי מדינת ישראל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך