מ.ס אשדוד תחזור בהדרגה לאימונים. קבוצת הנוער חזרה לליגת העל

הקבוצה מתכוננת ליום שאחרי החזרה מהאיסור לשחק כדורגל בגלל משבר הקורונה. יתאמנו בזוגות, כנראה במגרש, בחדר הכושר וגם כנראה בגג שמעל האקדמיה. כפי שכתבנו כאן, הודעת ההתאחדות על הפסקת הפעילות מליגה 'עד ג' ומחלקות הנוער, הביאו לעלייה מידית של קבוצת הנוער לליגת העל.
חייבים לעבור את נס ציונה.(צילום: טל אקוקה)

בקבוצת מועדון ספורט אשדוד כבר חושבים על החזרה לשגרה. נכון, הכדורגל עוד לא חזר בגלל האיסור לשחק בשל נגיף הקורונה, אבל בקבוצה כבר חושבים על היום שאחרי.

כמו שזה נראה הקבוצה תתאמן בצמדים. זוג באיצטדיון  הי"א וכנראה זוג בגג של האקדמיה לנוער (שם יש מגרש סיננטי), בסמוך למסעדת 'אטמוספירה' וכנראה גם בחדר הכושר. המטרה לצמצם כמה שניתן את זמן ההסתגלות לחזרה.

אלי לוי המטרה הושגה. (צילומים: טוטו פוטו)

בינתיים בקבוצה חוגגים את חזרתה של קבוצת הנוער של המועדון לליגת העל. הקבוצה, אותה מאמן אלי לוי, שגם כך אמורה הייתה לעלות מהליגה הלאומית, קיבלה הודעה מההתאחדות לכדורגל על הפסקת פעילות ליגות א' עד ג' ומחלקות הנוער, ומי שראשונה בכל ליגה עולה. אשדוד הייתה ראשונה במרחק גדול מאד מהשנייה ולמעשה הייתה זקוקה לניצחון אחד נוסף.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך