עכשיו זה סופי: ליגות א עד ג', ילדים ונוער בכדורגל הסתיימו רשמית

הראשונות בכל ליגה יעלו לליגה הבכירה יותר. אין יורדות. כך הוחלט בישיבה שנערכה היום, שני, בהתאחדות לכדורגל. 25 בעד ההחלטה, 3 נגד, קבוצה אחת נמנעה. יתכנו עתירות של קבוצות בכל הליגות נגד ההחלטה. קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד חזרה לליגת העל. בית"ר אשדוד עלתה לליגה ב'.

ההתאחדות לכדורגל קיבלה היום, שני, החלטה ברוב קולות להפסיק את הכל הליגות למעט ליגת העל והליגה הלאומית.

בישיבה שנערכה בהתאחדות לכדורגל (באמצעות אפליקציית זום) הוחלט על כך. ההתאחדות הוציאה הודעה לפיה: "הנהלת ההתאחדות לכדורגל אישרה את סיום עונת 2019/20 בליגות החובבניות – בוגרים, נשים, נוער, נערים, ילדים – לנוכח משבר הקורונה וחוסר הוודאות באשר לחידוש אפשרי של המשחקים. פרטים נוספים יימסרו בדקות הקרובות".

המשמעות היא שאין יורודות ויש עולה מכל ליגה, זו שסיימה ראשונה.בליגה א' ייתכן כי השנייה, במקרה הזה מרמוק, תשחק מול השנייה בליגה א' צפון והמנצחת תשחק מול הקבוצה במקום ה-14 בליגה לאומית, על הזכות לשחק בליגה השנייה. קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד חזרה בעקבות זאת לליגת העל, בית"ר אשדוד של יוסי כנפו עלתה לליגה ב'.

בעד ההצעה הצביעו 25 נציגים בישיבה, 3 הציבעו נגד וקבוצה אחת נמנעה. על פי התגובות הראשונות הרי שצפויות עתירות בבג"צ נגד ההחלטה. מוטי אברג'יל, בעלי מרמורק השנייה בליגה א' דרום, אמר בתכנית הספורט באונליין T.V , 'ספורט סידי', לפני קבלת ההחלטה: "אם לא תהיה החלטה שוויונית, הרי שאנשים כמוני עלולים לעזוב את הקבוצות בעונה הבאה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך