דרס, הכה ואז דקר למוות – צפו בתיעוד רצח נדב בוחניק ז"ל

בתיעוד שנחשף לראשונה ב-N12, ניתן לראות כי הנאשם תומר אלפסי, דרס בעוצמה ובמתכוון ולאחר מכן דקר את הנרצח כמה פעמים עד שנקבע מותו סמוך לזירה. השניים הכירו מהעבר והיה ביניהם סכסוך קודם. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים

כתב אישום בגין רצח וחבלה בכוונה מחמירה הוגש לבית המשפט המחוזי בבאר שבע לפני כחודש, נגד תומר אלפסי, צעיר בן 22 מאשדוד. על פי הפרקליטות, בין אלפסי לבין הנרצח נדב בוחניק ז"ל הייתה היכרות מוקדמת וסכסוך – שהביא את אלפסי לביצוע המעשה. בתיעוד האירוע, שנחשף בפעם הראשונה באתר החדשות -N12, ניתן לראות כי הפגיעה כללה דריסה במתכוון של בוחניק בעודו רוכב על אופנוע, שלאחריה יצא אלפסי מרכבו ודקר את בוחניק כמה פעמים, עד שהאחרון איבד את הכרתו ולבסוף נקבע מותו.

הנרצח נדב בוחניק ז"ל.

המאורע התרחש ביום שני ה-10.2, לפני כחודשיים, בראשיתו עקב אלפסי, המואשם ברצח ובחבלה בכוונה מחמירה, אחרי בוחניק בעודו רוכב על אופנוע באזור חוף הים באשדוד. בהגיעם למרכז "טופז" בעיר, נסע הנאשם במהירות לכיוונו של בוחניק, במטרה להפילו ולפצוע אותו קשות. בעוד אחד מעוברי האורח ניסה לסייע לבוחניק, יצא אלפסי מרכבו כשבידו סכין.

בין השניים התפתח מאבק פיזי, כשהנרצח מנסה להימלט ולהגן על עצמו. לבסוף אלפסי דקר אותו שלוש פעמים. מאמצי ההחייאה של כוחות ההצלה שהגיעו כעבור זמן קצר למקום כשלו לאחר שבוחניק סבל מדימום מאסיבי ואיבד את הכרתו, והם נאלצו לקבוע את מותו במקום.

כתב האישום הוגש לבית המשפט המחוזי בבאר שבע לפני קצת פחות מחודש, שבו הואשם אלפסי בעבירות של רצח וחבלה בכוונה מחמירה. במעמד הגשת כתב האישום, ביקשה הפרקליטות מבית המשפט להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים נגדו.

החשוד ברצח. תומר אלפסי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך