קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד עשויה לחזור לליגת העל כבר בשני

ביום שני אמורה להתקבל החלטה בנוגע להפסקת הליגות לנוער. הראשונה בכל ליגה תעלה. קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד תחזור לליגת העל. אגב הקבוצה אמורה הייתה לחגוג בכל מקרה את העלייה במשחק הליגה האחרון לפני הפסקת הפעילות בגלל נגיף הקורונה. המאמן אלי לוי: "המטרה היתה לעלות ליגה ולהחזיר את הקבוצה למקומה הטבעי ואת זה השגנו".
נוער מ.ס אשדוד. (צילומים: טוטו פוטו)

קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד, אמורה הייתה לעלות מהליגה הלאומית לנוער מחוז דרום, לליגת העל לנוער באופן רשמי, בדיוק לפני שהליגה הופסקה, בגלל נגיף הקורונה. היא הובילה את הליגה בפער כזה גדול שהמשחק הבא שלה היה אמור להעניק לה באופן רשמי עלייה, ארבעה מחזורים לפני תום העונה. מחר, שני היא תזכה כנראה לעשות זאת. הסיבה – הההתאחדות לכדורגל אמורה להחליט על הפסקת הליגה ככל הנראה באופן רשמי, והקבוצה תעלה מהמקום הראשון.

אלי לוי רצה לשבור עם הקבוצה את כל השיאים.

אלי לוי מאמן הקבוצה: "קצת מצער כי רצינו לנפץ את כל השיאים של הליגה הזאת, והיה לנו את הגביע שרצינו לעשות גם בו משהו יפה. מצד שני המטרה היתה לעלות ליגה ולהחזיר את הקבוצה למקומה הטבעי ואת זה השגנו".

לוי מתכוון לעבודה כי התוצאות של קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד העונה, שברו כל שיא אפשרי בליגה הזו. אשדוד ראשונה עם 61 נקודות. השנייה קטמון עם 48 נקודות. מתוך 21 משחקים ששוחקו היא ניצחה ב-20, סיימה אחד בתיקו ולא נוצחה העונה. מאזן השערים שלה עומד על 88 שערי זכות ורק 16 שערי חובה!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך