בשני ההחלטה לגבי הליגות הנמוכות בכדורגל. המרוויחה הגדולה – בית"ר אשדוד

ההתאחדות לכדורגל אמורה להחליט מחר, שני, האם הליגות הנמוכות מליגה א ועד ג' יבוטלו. כמו שזה נראה, ההחלטה תהיה להפסיקן. לפיכך לא יהיו יורדות ויעלו מי שממוקמות במקום הראשון. בית"ר אשדוד של יוסי כנפו שתעלה מליגה ג' לב', מאחר והיא ראשונה. למזלה הספיקה להשלים משחק חסר יום לפני שהליגות נעצרו. יתר הקבוצות של העיר יישארו באותה הליגה שהן היום.
יוסי כנפו. הרוויח.

כמו שזה נראה, מחר יפתחו השמפניות במועדון בית"ר אשדוד מליגה ג'. אם לא יקרה משהו לא צפוי, הקבוצה תעלה לליגה ב'.

ההתאחדות לכדורגל אמורה מחר, שני, לערוך ישיבה בנוגע לגורל הליגות הנמוכות מליגה א' עד ליגה ג'. כמו שזה נראה ההחלטה תהיה להפסיקן בגלל נגיף הקורונה. למעשה זה אומר שמי שסיימה ראשונה בכל ליגה מא' עד ג', תעלה ליגה. לא יהיו יורדות. לכן אגב ליגת העל תגדל בעונה הבאה. בית"ר אשדוד ממוקמת במקום הראשון בליגה ג' מרכז עם 2 נקודות יותר ממ.כ ירושלים. מכאן שהיא העולה.

המזל הגדול של בית"ר אשדוד היה  שהיא יום לפני הפסקת הליגות בגלל נגיף הקורונה, ערכה משחק השלמה מול מבשרת ציון, ניצחה בו ועלתה למקום הראשון. אחרת אולי לא הייתה עולה.לגבי יתר הקבוצות לא יהיה שינוי מאחר והן לא במקום הראשון. הפועל אדומים אשדוד ועירוני אשדוד יישארו בליגה א'. הפועל אשדוד וסיטי אשדוד יישארו בליגה ג'.

יוסי כנפו המאושר הגיב להחלטה הצפויה: "אני מחכה להחלטה מחר, אבל אני מאמין שעלינו ליגה. השקעתי הרבה וידעתי שאעלה ליגה. הצהרתי על כך מתחילת העונה".

צמרת ליגה ג' מרכז (לאחר המחזור ה-25 )

1. בית"ר אשדוד 62 נק'

2. מ.כ. ירושלים 60 נק'

3. הפועל נחלת יהודה 59 נק'

בית"ר אשדוד תעפיל לליגה ב'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך