למרות הקורונה. איציק איטח חילק כ-350 סלי מזון לנזקקים לפסח

החשש היה כי השנה בגלל נגיף הקורונה, והבעיות הסכפיות שהביא איתו, לא יצליחו להגיע אפילו קרוב לכמות של השנה שעברה כ-500 סלי מזון. לשמחתם הם התבדו. איטח: "שתמיד יהיה לנו את הכוח להמשיך לעשות ולתת חג שמח לכולם".
איטח וז'אנשוילי. למען האחרים.

כמו בכל שנה, המשיך איציק איטח, ממתנדביה הגדולים של אשדוד "במפעל" שלו להכנת סלי מזון לנזקקים בפסח. איטח עם משפחתו ומתנדבים נוספים, חששו כי השנה בגלל נגיף הקורונה, והבעיות הסכפיות שהביא איתו, הם לא יצליחו להגיע אפילו קרוב לכמות של השנה שעברה כ-500 סלי מזון.

 

אבל איטח וחבריו לא ויתרו והצליחו להכין כמעט מספר דומה. הם הגיעו לכ-338 סלי מזון לנזקקים, .שבימים אלה הרי שמדובר במספר גדול מאוד. את סלי המזון הם הביאו לאנשים עד לביתם.

חיה איטח בדרך להכין עוד סלי מזון.

איציק אטח: "השנה באמת היה ממש קשה, וחשבנו שלא נצליח. אבל תודה לאל בזכות אנשים טובים הצלחנו לחלק 338 סלי מזון. תודה רבה לכל מי שעזר לשנע מבית לבית, מקומה לקומה. לאלינור ז'אנשוילי, ניסים אלמקייס וחיה איטח, שכל שנה לא נחים לרגע. שתמיד יהיה לנו את הכוח להמשיך לעשות ולתת חג שמח לכולם".

אפילו "מוניה" משנות השמונים, הגיע במיוחד מחדרה לקחת סלי מזון לנזקקים.

https://www.facebook.com/100001497754232/videos/2969664916426738/

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך