35 דוחות על הפרת בידוד ניתנו באשדוד במהלך ערב החג והחג

האכיפה בוצעה במקרים שבהם מפרי ההוראות לא היו קשובים לבקשות של המשטרה או השיטור העירוני לחזור לביתם. 4 קנסות ניתנו בחוף הים. 1800 שיחות התקבלו במהלך ערב החג במוקד העירוני. מסתבר כי תושבי העיר מסייעים ומדווחים על אירועים חריגים והתקהלויות.
צילום: עיריית אשדוד

בישיבה שהתקיימה הבוקר, שישי, בעיריית אשדוד, נערך סיכום של ערב החג, בו העיר היתה לראשונה בהיסטוריה שלה תחת עוצר בהתאם לתקנות לשעת חירום.

על פי הנתונים תושבי העיר היו ממושמעים ומילאו את ההוראות באופן מלא וראוי ציון. האכיפה בוצעה במקרים שבהם מפרי ההוראות לא היו קשובים לבקשות של המשטרה או השיטור העירוני, לחזור לביתם. בערב חג ובחג, והשתדלו מאוד לבצע את האכיפה תוך הקשבה לתושבים, ניהול שיח והסברה. הדוחות ניתנו במידה ולא הייתה ברירה, מאחר  ומקבל הדוח סירב להקשיב להוראות.

אשדוד בערב החג. (צילום: עיריית אשדוד)

רפ״ק דודו תורג’מן, מ"מ מפקד תחנת אשדוד,  ציין לחיוב מאוד את שיתוף הפעולה עם העירייה ואגף הביטחון, אשר נותנים סיוע מלא ומסייעים בשמירה על ביטחון בריאות הציבור. לאורך כל החג עבדו כוחות הביטחון בפריסה מלאה לשמור על התקנות, כשזה בא על חשבון ליל הסדר עם משפחותיהם.

1,800 שיחות התקבלו במהלך ערב החג במוקד העירוני בנושאים מגוונים .מנהל המוקד העירוני ציין את דיווחי תושבים העיר אשר מסייעים ומדווחים על אירועים חריגים /התקהלויות.

דוחות ניתנו רק לאחר שלא נותרה ברירה. (צילום: עיריית אשדוד)

לסיכום ניתנו נתוני האכיפה של היומיים האחרונים, בערב החג ובחג :
35 דוחות בידוד
2 דוחות עסק
170 ביקורות ואזהרות
35 דוחות שוטטות
4 קנסות בחוף.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך