זוג ופעוט שרק נולד, הגיעו לביתם מביה"ח אסותא רק בזכות הסייר העירוני

הזוג והפעוט בן כמה ימים בלבד, לא יכלו לחזור לביתם בגלל הסגר. לא היה מי שיחזיר אותם, לא בן משפחה ולא מונית. פנייה שלהם ל-106 הביאה את הסייר העירוני עד לפתח ביה"ח אסותא אשדוד שם חיכו, ומשם לביתם.
(צילומים וסרטוון: עיריית אשדוד)

זוג צעיר מאשדוד עם תינוק שנולד לפני כמה ימים, השתחרר מבית החולים אסותא אשדוד. הם מיהרו לביתם בדיוק בשעה 15.00, שעת הסגר, אבל גילו לתדהמתם כי העוצר הכללי החל ואין באפשרות בן משפחה לבוא לאסוף אותם, ואין הם יכולים לתפוס מונית לביתם.

רגע לפני ייאוש, החליטו לחייג 106 למוקד העירוני ולהסביר את הבעיה בה הם נמצאים. המוקדנית שקיבלה את פנייתם לא חשבה פעמיים, ומיד שלחה את הפרטים לסייר אריאל, שנסע אל בית החולים ואסף את ההורים הצעירים עם הרך הנולד.

"זה היה מרגש במיוחד", סיפר אריאל, "כולנו התרגשנו מאד. לא חשבתי שבמסגרת עבודתי בביטחון העירוני אהיה שותף לסיטואציה שכזו, אבל שמחנו מאד לסייע. בעוד מספר שעות ייכנס החג והזוג יוכל ליהנות בחיק המשפחה, עם תוספת קטנה ומתוקה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך