גמ"ח חסדי מאור מאיר יצא בימי הקורונה לשמח את ילדי מרכז חרום במתי"א אשדוד

גם 'בימי הקורונה' גמ"ח חסדי מאור מאיר, שהוקם לזכרו של הנער מאור מאיר ז"ל, לא מפסיק לעזור למי שזקוק. הפעם התגייסו הצוותים והמתנדבים לחלוקת צעצועים ומשחקים לילדי מרכז חרום במתי"א אשדוד. מנהל הגמ"ח שמעון בן שמעון: "זו זכות גדולה ומיוחדת לשמח את הילדים המיוחדים האלה. זה נותן לנו הרבה כוחות להמשיך ולהתמודד גם ברגעים קשים
שמעון בן שמעון מנהל גמ"ח חסיד מאור מאיר ואסתי ברגר מנהלת מתיא אשדוד

בעיצומם של ימי משבר הקורונה שפוקדים את המדינה ואת העולם כולו, כשכולם עסוקים באיך לשרוד ולהעביר את חיי היום יום ששיגרתם הופרה עקב המצב, וכמובן בעיצומם של ההכנות לקראת חג הפסח שעומד בפתח, נשכחו אולי הילדים המיוחדים שזקוקים לתשומת לב יתרה בכל ימות השנה – הילדים בעלי הצרכים המיוחדים. אבל זה לא נכון כשמדובר בגמ"ח חסדי מאור מאיר (לזכרו של הנער מאור מאיר ז"ל), בניהולו של  שמעון בן שמעון, שלמרות המצב הלא פשוט התגייס עם כל הצוותים והמתנדבים שלו ויצאו לחלוקת צעצועים ומשחקים כדי לשמח את ילדי מרכז חרום במתי"א שבאשדוד.

מאור מאיר ז"ל.

שמעון בן שמעון: "כל התקופה הנוכחית הגמ"ח עסוק מעל הראש בחלוקת "קמחא דפסחא" בחיוך ובשמחה גדולה למאות משפחות באשדוד, ותוך כדי חשבתי לעצמי שעם כל המצב הקשה שאנו עוברים הרי שהילדים שלנו סגורים ומסוגרים בבתים ללא שום מסגרת, ובאמת שהם משתדלים לעמוד במצב הזה בגבורה. לכן החלטתי לעשות אתנחתא קלה מכל חלוקת הקמחא דפסחא לטובת חלוקת הפתעות משחקים וצעצועים כדי לשמח את הילדים עם הצרכים המיוחדים, ילדי מרכז חרום במתי"א אשדוד. שידעו שהם תמיד בלב ובמחשבה בכל מצב".

לשמח את הילדים.

שמעון בן שמעון המשיך: "היה מרגש עד דמעות לראות את הילדים מקבלים את כל ההפתעות והמשחקים שהכינו להם המתנדבים הרבים של גמ"ח חסדי מאור מאיר .זו זכות גדולה ומיוחדת לשמח את הילדים המיוחדים האלה. זה נותן לנו הרבה כוחות להמשיך ולהתמודד גם ברגעים קשים. רציתי להודות גם לאסתי מנהלת מרכז מתי"א וצוות מתי"א המסור, וכן לכל התורמים והצוותים המתנדבים של הגמ"ח שתמיד נענים בחיוב לטובת מטרות נעלות מסוג זה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך