מי זה ג'יימסי? הסיפור שמלווה את ניר ביטון בסלטיק

הקשר, אקס מ.ס אשדוד, שיתף את האתר הרשמי של אלופת סקוטלנד בסיפור משעשע מימיו הראשונים במועדון, הנוגע לחברו לסגל פורסט: "לא היה לי מושג על מי המאמן מדבר"

בקבוצת סלטיק, בה משחקים ניר ביטון וחאתם עבד אלחמיד, פתחו בסדת ראיונות שעולים באתר הרשמי הנקראת “הסיפור של” בה מובאים כל פעם סיפורים מהשוליים הקשורים למועדון. בשלישי, האורח היה ניר ביטון, שחשף מה היה המסר שקיבל ממאמנו ניל לנון, זמן קצר לאחר שחתם במועדון.

ביטון, שסיפורו מופיע גם בביוגרפיה של חברו לקבוצה ג’יימס פורסט, מספר כי אחרי אחד ממשחקיו הראשונים בקבוצה זימן אותו לנון לשיחה ואמר לו: “מהיום יש לך תפקיד חדש – אתה הולך לעבוד בשביל גיימסי (ג’יימס פורסט). בכל פעם שג’יימסי יאבד את הכדור אתה תהיה זה שתרדוף אחריו כדי להחזיר אותו ולמסור אותו בחזרה לג’יימסי”.

צילום: האתר הרשמי של סלטיק.

“הבעיה הגדולה ביותר עם הבקשה הזו הייתה שהייתי שחקן חדש בקבוצה ובכלל לא ידעתי מי זה ג’יימסי. את ג’יימס פורסט הכרתי אבל לא היה לי מושג על איזה ג’יימסי המאמן מדבר”, הסביר ביטון, שמאז אותם ימים כבר הספיק להפוך לשחקן השלישי הוותיק ביותר בקבוצה אחרי הקפטן סקוט בראון ופורסט עצמו.

“אני לא מפסיק להיזכר ולספר את הסיפור הזה על ג’יימסי עד היום”, הוסיף קשר נבחרת ישראל. “כל פעם שהוא מאבד את הכדור אני אומר לו ‘אל תדאג ג’יימסי, אני אחטוף אותו בחזרה ואמסור לך”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך