מספר חולי הקורונה באסותא אשדוד ירד ל-15

הבשורה היא שמדובר בירידה של 4 חולים לעומת אתמול. מתוכם 9 מאושפזים במצב קל, 2 חולים מאושפזים במצב בינוני אשר מקבלים תמיכה נשימתית ו-4 חולים שמאושפזים במצב קשה.
בית החולים אסותא.
ביה"ח אסותא.

בשורה מעט חיובית הבוקר מבית החולים אסותא אשדוד – ירידה של 4 חולים בתוך 24 שעות במספר המאושפזים בבית החולים במחלקת הקורונה המיוחדת שנפתחה. כעת עומד המספר על 15 חולים.

מבית החולים נמסר עדכון מצב חולי קורונה באסותא אשדוד:  "בבית החולים מאושפזים 15 חולי קורונה. מתוכם 9 מאושפזים במצב קל, 2 חולים מאושפזים  במצב בינוני אשר מקבלים תמיכה נשימתית ו-4 חולים שמאושפזים במצב קשה".

מסר אופטימי מבית החולים אסותא אמש.

אתמול פורסם כי מצבו של צעיר בן 29 המאושפז בבית החולים אסותא אשדוד, שנדבק בנגיף הקורונה, החמיר והוא מוגדר במצב קשה. הצעיר מונשם ומורדם. יחד עם זאת על פי הידוע הוא מגיב טוב לטיפול שהוא מקבל בבית החולים. המדובר כזכור כבר במקרה שני של צעיר באסותא אשדוד שמצבו הדרדר למצב קשה. הראשון היה בן 22 מאשדוד אשר הועבר לאחרונה לבית החולים אילכוב להמשך טיפול

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך