17 אלף מסיכות חולקו ב-24 שעות באשדוד

עובדי הביטחון ,הפיקוח העירוני ומנהלות הרובעים, סיירו וחילקו עד כה 17 אלף מסכות לתושבים. אשדוד היא העיר הראשונה שעשתה זאת וחילקה חינם מסכות. ד"ר לסרי, ראש העיר: "קיבלנו החלטה לעשות כל מאמץ ולהטמיע במהירות האפשרית את החובה לחבוש מסכה בקרב תושבי העיר".
נציגי העירייה מחלקים מסכות. (צילומים: עיריית אשדוד)

אתמול, שני, בצהריי היום, החלו צוותי העיריה בחלוקת מסכות לתושבים במרחב הציבורי. גם היום בבוקר המשיך המבצע ביתר שאת במרכזי הקניות וברחובות העיר אשדוד .

עובדי הביטחון ,הפיקוח העירוני ומנהלות הרובעים, סיירו ועצרו ליד כל תושב/ת שהיה ללא מסיכה. במקרים רבים, התושבים היו עם מסיכות ופשוט לקחו את המסכה שהוגשה להם גם במטרה לרענן ולהחליף את המסכה שעד עתה הייתה על פניהם.

אשדוד היא העיר הראשונה שהחלה במבצע ועד עתה חולקו 17 אלף מסיכות, כשהמבצע ממשיך. צו השעה של משרד הבריאות אשר יצא היום קובע שהחל מיום ראשון כולם יהיו מחוייבים ללכת עם מסיכות. באשדוד כאמור לא המתינו וכבר לפני יומיים הורה ראש העיר לרכוש מסכות במטרה לחלקן לתושבים.

ראש העיר אשדוד,ד״ר יחיאל לסרי: ״המסכה היא אמצעי מרכזי במניעת הדבקה בנגיף הקורונה, קיבלנו החלטה לעשות כל מאמץ ולהטמיע במהירות האפשרית את החובה לחבוש מסכה בקרב תושבי העיר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך