רכב התהפך בתאונה ברחוב הכינור באשדוד. נהג הרכב נלכד בתוכו ומצבו בינוני

טל מור ויעקב מזוז חובשים באיחוד הצלה סיפרו: "אחד מכלי הרכב התהפך על צדו וממנו חולץ נהג הרכב ע"י צוותי כיבוי. הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים אסותא". מדוברות מד"א נמסר: "חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לנהג ופינו אותו במצב בינוני עם חבלות בגפיים".
צילומים: איחוד הצלה וכבאות אשדוד.

תאונה ארעה הבוקר, שלישי, ברחוב הכינור באשדוד בין שני כלי רכב. אחד הרכבים התהפך בעקבות התאונה, הנהג חולץ על ידי לוחמי האש ופונה לבית חולים אסותא אשדוד כשהוא במצב בינוני וסובל מחבלות בגפיים.

דוברות כבאות והצלה לישראל תחנת אשדוד: "במוקד 102 של מחוז דרום התקבלה הודעה התהפכות רכב עם לכוד ברח הכינור כאשר הגיעו למקום הבחינו בתאונה ובמקום רכב הפוך ובן אדם מבוגר בתוכו. מיד החלו לוחמי האש בפעולות חילוץ .לאחר מספר פעולות מורכבות של חילוץ לוחמי האש הצליחו לחלצו והעבירו את הלכוד שמצבו בינוני להמשך טיפול של מדא.במקום לא היו פצועים נוספים".

מדוברות מד"א נמסר: "בשעה 08:52 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על רכב שהתהפך ברחוב כינור באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ופינו אותו לביה"ח אסותא אשדוד גבר במצב בינוני עם חבלות בגפיים".

דוברות איחוד הצלה – מחוז דרום: נהג רכב נפצע בינוני בתאונה ברחוב כינור באשדוד.טל מור ויעקב מזוז חובשים באיחוד הצלה סיפרו: "מדובר בתאונה עם מעורבות שני כלי רכב. אחד מכלי הרכב התהפך על צדו וממנו חולץ נהג הרכב ע"י צוותי כיבוי כשמצבו מוגדר בינוני. לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירת התאונה הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים אסותא".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך