מי שיבעיר חמץ בציבור צפוי לקנס

מדוברות כבאות והצלה נמסר: "לצערנו אנו מקבלים מידע על כך שחלקכם עדיין מתכוונים לבצע ביעור חמץ סמוך לבתי מגורים ובניגוד להנחיות משרד הבריאות.  אנו שבים ומזהירים כי ביעור חמץ בסמוך למבנים ובטח ובטח במרפסות הבתים מסכן חיי אדם ורכוש וחל על כך איסור מוחלט".

חושבים ל'הבעיר חמץ' בחוץ? תחשבו שוב. דוברות כבאות והצלה הודיעה היום, שני, כי מי שיבעיר חמץ בציבור צפוי לקנס.

מכבאות והצלה נמסר: "כחלק מהמאמץ הלאומי לחיסול נגיף הקורונה ובמטרה לסייע במניעת ההתפשטות יצאו הנחיות מפורטות בנוגע להלכות פסח ואנו סמוכים ובטוחים שכל אחת ואחד מכם ישמע להנחיות אלו "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם. ע"פ החלטת משרד הבריאות אין לבצע ביעור חמץ במתחם הציבורי. ע"פ החלטת הרבנות הראשית לישראל השנה, 'יבער את החמץ ע"י השלכתה לאשפה וישפוך על זה אקונומיקה כדי לבטלו מאכילת כלב' ".

בהמשך נכתב בהודעה: "לצערנו אנו מקבלים מידע על כך שחלקכם עדיין מתכוונים לבצע ביעור חמץ סמוך לבתי מגורים ובניגוד להנחיות משרד הבריאות.  אנו שבים ומזהירים כי ביעור חמץ בסמוך למבנים ובטח ובטח במרפסות הבתים מסכן חיי אדם ורכוש וחל על כך איסור מוחלט. צוותי כבאות והצלה יחד עם משטרת ישראל והרשות המקומית יסיירו בערים והעובר על החוק צפוי לקנס ולעונש הקבוע בחוק".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך