מספר חולי הקורונה באשדוד עלה

מספר חולי הקורנה באשדוד עלה. הוא מגיע כרגע ל-140 חולי קורונה. 21 חולי קורונה מאושפזים כרגע בבית החולים אסותא. אשדוד היא העיר במקום ה-11 בישראל שבה יש את מספר התושבים המאומתים שחולים בקורונה

בשורה פחות משמחת הבוקר – מספר חולי הקורנה באשדוד עלה. הוא מגיע כרגע ל-140 חולי קורונה. 21 חולי קורונה מאושפזים כרגע בבית החולים אסותא אשדוד במחלקת הקורונה המיוחדת שנפתחה. 3 מהם במצב קשה ועוד 7 במצב בינוני אשר מקבלים תמיכה נשימתית.

המספר הזה של 140 חולים מביא את אשדוד להיות העיר במקום ה-11 בישראל שבה יש את מספר התושבים המאומתים שחולים בקורונה. כרגע שתי הערים עם מספר החולים הגבוה ביותר, הן ירושלים ובני ברק.

בסך הכל בישראל יש 8611 חולים שנדבקו בקורונה, וגם המספר הזה מתביע על עלייה. מספר הנפטרים חצה את ה-50 והוא עומד על 51. לזה יש להוסיף 141 חולים במצב קשה. מצד שני יש כבר 585 שהחלימו, וגם זו בשורה בימים אלה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך