השר דרעי: "שוקלים להטיל עוצר מלא בליל הסדר"

שר הפנים אריה דרעי הודיע היום בראיון ליונית לוי, כי הממשלה שוקלת הטלת עוצר מלא בליל הסדר, וזאת כדי למנוע "קפיצה ממשפחה למשפחה" דבר העלול להביא לאסון
שוטר בניידת

שר הפנים אריה דרעי אמר הערב (ראשון) בראיון לחדשות 12 כי הממשלה שוקלת להטיל עוצר מלא בליל הסדר, על כל המדינה. לדבריו, בירושלים יהיה סגר חלקי והעיר תחולק ל-8 מרחבים ללא תנועה ביניהם.

בראיון אמר השר דרעי: "שקלנו לעשות עוצר כבר לפני כמה שבועות, אבל לא רצינו לשתק את המדינה. בפסח אין עבודה או משרדים. בעיקר בליל הסדר, אנחנו לא רוצים שאנשים יתחילו לקפוץ ממשפחה למשפחה, עם כל הכאב לב השנה צריך לעשות סדר במשפחה המצומצמת. לכן אנחנו שוקלים לעשות עוצר בליל הסדר. בערב פסח אין כבר אין קניות, כולם קנו כבר מה שהצטרכו. כל מכונית שתיסע בערב פסח – תיעצר על ידי המשטרה".

בתשובה לשאלה על אורך העוצר המתוכנן בליל הסדר אמר דרעי: "אני לא יכול להגיד אם העוצר יארך יממה או יותר – אנחנו מדברים על זה כדי שאנשים יתכוננו לזה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך