יו"ר מנהלת ליגת העל בכדורגל: "צופה שנחזור לאימונים ב-1 במאי"

ארז כלפון מגלה אופטימיות בקשר לחזרת ליגת העל בכדורגל לפעילות עוד העונה. כלפון: "אם נלך לתרחיש שנוכל לחזור להתאמן ביוני, ולצורך העניין נצטרך לשחק את יולי וחלק מאוגוסט, נצטרך לשבת ולראות אם זה משפיע על העונה הבאה". אמר את הדברים בתכנית הרדיו "5 באוויר".

האם הכדורגל יחזור בעוד כחודש. אם שואלים את ארז כלפון, יו"ר מנהלת הליגות בכדורגל, הרי שהוא אופטימי מאוד. לדעתו הקבוצות יחזור לאימונים כבר התחילת מאי. למעשה יש לו תאריך יעד – הראשון במאי. היום, ראשון, עלה כלפון לתכנית הרדיו "5 באוויר", וסיפק תחזית אופטימית בנוגע לחזרה לשגרה מסוימת.

"יש פה את המשק הישראלי, אנחנו רואים מה קורה שם ואי אפשר לנתק את הכדורגל מהמשק. חזרת הליגה? מה שיקרה מבחינת משרד הבריאות וההנחיות שלו מבחינת חזרה לשגרה או לרבע שגרה על המשק, תהיה השפעה על הכדורגל", הוא אמר. "ברגע שאני אקבל מהגורמים הרלוונטיים את קצה החוט שאני יכול לחדש את האימונים, זה יקרה תוך שעה. זה קריטי לכדורגל הישראלי, וגם מבחינה ספורטיבית".

בהמשך כלפון נשאל אם הקהל יוכל להגיע למשחקים: "אני לא יודע, אבל למה שנהמר? בואו נחכה. יכול להיות שברגע שנחזור לשחק תהיה הגבלה על קהל. קודם כל אני רוצה לחזור ולשחק, אחרי זה נתעסק בקהל". לאחר מכן הוא נשאל אם הוא רואה תסריט שלא חוזרים לשחק: "בסוף כל משרד בריאות בכל מדינה הוא זה שמקבל את ההחלטה, הוא מחליט באיטליה, בספרד וכמובן בישראל. השאלה היא מתי משרד הבריאות ייתן לי את האישור לחזור ולהתאמן".

"אם נלך לתרחיש שנוכל לחזור להתאמן ביוני, ולצורך העניין נצטרך לשחק את יולי וחלק מאוגוסט, נצטרך לשבת ולראות אם זה משפיע על העונה הבאה. גביע הטוטו מתחיל בתחילת אוגוסט. תן לנו קודם לקבל את האישור של משרד הבריאות ואת הצפי לחזרת אימונים. אני צופה את ה-1 במאי לחזרה לאימונים".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך