גלילי שילם, עו"ד פישר עבד…

הלקוח הנאמן מנחם גלילי שילם 170 אלף שקל, עו"ד רונאל פישר עבד בשבילו ב"קצב טורבו"

מנחם גלילי שילם לעו"ד רונאל פישר סכום מדהים של 170 אלף שקל במשך שנתיים. הנתון הלא שגרתי הזה מציב את גלילי והמקומון המיושן שלו "השבוע באשדוד", במקום השלישי מבין כל גורמי התקשורת במדינה, ששילמו לעו"ד המושחת עבור שירותיו. גלילי עוקף בקלות כמה וכמה גופים גדולים בארץ ואנשי תקשורת משמעותיים, והחיבור בין השניים מעלה מספר תהיות ושאלות שכנראה הועלו אף בפני גורמי החוק הבכירים ביותר.

בין השנים 2012-2014 גלילי החליט לשכור את שירותיו של עו"ד פישר במספר תביעות דיבה שהוגשו נגדו ע"י דמויות בכירות באשדוד. כבר בתחילת הדרך החיבור הזה נראה מוזר לכמה גורמים באשדוד, מאחר וגלילי ידוע כאחד שלא ממהר לשלם סכומים גבוהים ובודק ברוב המקרים אלטרנטיבות שונות, זולות יותר. במקרה הזה גלילי הפגין לארג'יות לא שגרתית, שלף את פנקס ההמחאות ושילם לפישר סכומים בלתי מבוטלים.

גורמים בכירים באשדוד אמרו בעקבות חשיפת הנתונים בעיתון "דה-מרקר": "מדובר בסכום גבוה מאוד שגלילי שילם לעו"ד פישר, וזה רק מחזק את התחושה שהיה כאן חיבור משמעותי ביניהם, למרות שעו"ד פישר העניק תמורת הכסף שקיבל שירותים משפטיים במספר תביעות דיבה. יחד עם זאת, בעקבות חשיפת דרכיו המושחתות של העורך דין, שמתמודד עם כתב אישום מהחמורים שידעה המדינה, יש צורך לבדוק את החיבור הזה וכמה החלטות שהתקבלו סביב פרשיות הקשורות לגלילי. לעו"ד פישר היה כח אדיר ומדהים בקרב קציני משטרה בכירים, וזה ממש לא סוד שהוא ניצל זאת בכמה וכמה מקרים שונים ומגוונים. אנחנו חלילה לא קובעים דבר, אלא רק רוצים שהנושא ייבדק וייחקר בצורה הוגנת ויסודית".

כזכור, התחקירן המוערך יואב יצחק פרסם לא מכבר באתר NEWS1, חשדות כבדים נגד גלילי ועו"ד פישר. יצחק כתב בין השאר: "ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה, תת-ניצב אפרים ברכה, פעל תוך ניגוד עניינים מושחת ובלתי חוקי בניסיון לסכל הליכי חקירה במשטרה נגד מנחם גלילי, בעליו של 'השבוע באשדוד'. באותה עת יוצג גלילי על-ידי עו"ד רונאל פישר, בכמה עניינים. באותה תקופה ממש יוצג תת-ניצב אפרים ברכה, בעתירה שהוגשה נגדו, על-ידי עורכי הדין רונאל פישר ורות דוד. מדובר בפרשת סחיטה נגד ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי, התלונה הוגשה ליחידה הארצית במחוז דרום, אלא שבתוך זמן קצר ובניגוד לעולה מן העובדות, החקירה טויחה, כפי שידע מראש מיודענו מנחם גלילי, שזכה גם בתיק זה לשירותיו של עו"ד רונאל פישר. המתלוננים לא הרימו ידיים. הם ידעו היטב מה מתרחש בתיק זה, וכי התיק נסגר באופן בלתי תקין, לכן הם ביקשו להגיש ערר. לצורך זאת הם פנו, כפי שמאפשר החוק, ליחידה החוקרת (יאח"ה, שלוחת דרום), ודרשו את חומרי החקירה, אלא שאז הם נתקלו בחומה בצורה מצד תנ"צ ברכה, ראש היחידה הארצית "בכבודו ובעצמו", שמנע מהם קבלת חומרי החקירה. "הננו להודיעך כי בשלב זה קבלת חומר החקירה כמו גם צילומו אינה אפשרית", השיב ברכה".

בעקבות העברת החומרים למשרדו של היועץ המשפטי לממשלה, הוחלט לפתוח מחדש את תיק החקירה, ובימים אלה התיק ממתנהל ונבחן מחדש במשרדי היחידה הארצית לחקירות הונאה בבאר שבע.

גלילי 2

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך