המנהלת: "יש לעשות את כל הדרוש בכדי לסיים את משחקי העונה במלואם"

מנהלת ליגת העל הודיעה כי יש בכוונתה לעשות ככל הניתן בכדי לסיים את העונה באופן ספורטיבי. "ממתינים להנחיות משרד הבריאות, הצפויות לאחר חג הפסח, בתקווה לחדש את משחקי העונה", אמרו שם.
אז נחזור או לא? צילום: טל אקוקה).

האם יש אור "בקצה המנהרה", של חידוש ליגת העל בכדורגל?

אומנם כרגע אין החלטה, אבל מנהלת ליגת העל הודיעה הבוקר, שישי כי: "יש לעשות את כל הדרוש, בכפוף למגבלות משרד הבריאות והרשויות ותוך שמירה על בריאות השחקנים, בכדי לסיים את משחקי העונה במלואם ובאופן ספורטיבי".

בבלגיה החליטה ההתאחדות לסיים את העונה כבר עתה, ובאופ"א הודיעו על התנגדות באופן נחרץ למהלכים מעין אלו. אופ"א עומדת על החובה של כל הגורמים המעורבים, ובכלל זאת ליגות הכדורגל, לעשות את כל הדרוש בכדי להביא את הליגות המקומיות לסיומן באופן ספורטיבי.

אתמול בצהריים קיימה המנהל ישיבת הנהלה טלפונית במסגרתה עודכנו חברי ההנהלה, לאחריה נמסר: "אנו ממתינים להנחיות משרד הבריאות, הצפויות לאחר חג הפסח, בתקווה לחדש את משחקי העונה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך