מעורר השראה: רשת הקפיטריות האשדודית בצעד מאחד בעקבות הקורונה

רשת 'ponch' האשדודית הצליחה לרגש מאות מתושבי אשדוד בעקבות השלט הענק שנתלה מעל חנות הדגל בכיכר הסיטי, בתקווה לימים יפים יותר

בימים קשים כאלה, בהם רוב תושבי העיר בפרט והמדינה בכלל נמצאים בבתים ומקיימים את הנחיות משרד הבריאות, האווירה בציבור מקשה על שמחת החיים, והערבות ההדדית בין התושבים מצליחה לחבר בין קצוות העם.

אחד המקרים מעוררי ההשראה לערבות הדדית בעם, מגיעה דווקא מרשת הקפיטריות האשודדית 'ponch' שבבעלותו של איש העסקים האשדודי גנדי מולר, זאת בעקבות שלט ענק שנתלה מעל חנות הדגל של הרשת בכיכר הסיטי באשדוד.

בשלט הענק שתמונתו מופיעה כאן בכתבה, ניתן לראות את דגל מדינת ישראל, המאחד את כולנו בימים אלה, ואת המילים המרגשות "ביחד 🇮🇱 נעבור גם את זה".

גנדי וצוות הקפיטריה זכו למאות תגובות מחממות את הלב בימים האחרונים מאז נתלה השלט מעל החנות. "אנשים נכנבים ומודים על השלט המאחד, אני שמח שאנשים אהבו, זו הייתה המטרה – לאחד את העם יחד כדי שנראה ימים יפים יותר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך