עו"ד לינדנברג: בתי המשפט לא משותקים כי נפגעי גוף זקוקים יותר מתמיד לפיצוי כספי

"על פי הדיווחים באמצעי התקשורת, עולה התמונה לפיה בתי המשפט פועלים במתכונת מאוד מצומצמת או נידונים בהם רק תיקים דחופים, כמו למשל בתחום הפלילים או רק לטובת הוצאת צווים בבית המשפחה לענייני משפחה".
עו"ד דותן לינדנברג | צילום: דובי פיינר

כך אומר עו"ד דותן לינדנברג העוסק בנזקי גוף ומוסיף: "לא רבים יודעים שבתי המשפט פועלים גם במקרים ממש לא דחופים והשופטים פועלים 'לנקות' השולחן ולקבל החלטות שיקדמו תיקים".

עו"ד לינדנברג: "בתי המשפט אמנם לא מקיימים דיונים פרונטליים אך תיקים כן מקודמים שכן ניתן להגיש תביעות באמצעות מערכת "נט המשפט".

מדובר במערכת  מקוונת שמשמשת את עורכי הדין ובתי המשפט לצורך כך גם בדרך שבשגרה ואף ניתן להגיש בקשות ולקבל החלטות בדרך זאת.

כאשר אין דיונים פרונטליים בבתי המשפט ובביטוח לאומי וכאשר אנחנו עובדים במשרד ומהבית (בכפוף כמובן להנחיות ומגבלות משרד הבריאות), אנחנו יכולים להספיק עתה לקדם הרבה תיקים".

לדבריושופטים מקבלים החלטות שיש בהן כדי לקדם התיקים ואף נותנים פסקי דין שמביאים להכרעה בתיקים.

"מצד אחד לפי הנחיות שר המשפטים יש התחשבות מבחינת לוחות הזמנים שניתנים לצדדים להגיב על בקשות ,דבר שמחויב נוכח המצב אך בה בעת יש ניסיון חשוב לקדם תיקים.

היו מקרים שבהם בתי המשפט אישרו בימים אלה הסכמי פשרה וקיבלו בקשותינו למינוי מומחים רפואיים מטעם בית המשפט", מציין עו"ד דותן לינדנברג.

"דווקא עכשיו נפגע גוף שזקוק יותר מתמיד לפיצוי הכספי שיכול לסייע לומצפה בצדק כי תיקו יקודם ככל הניתן דווקא בימים אילו.

לכן חשוב מאוד שבתי המשפט מנסים לפעול לקדם התיקים ככל שניתן וכאשר ממילא מערכת "נט המשפט" קיימת הרי שזהו כלי שמאוד מסייע לנו כבאי כוחם של לקוחות".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך