הלך לעולמו דוד סויסה מגמלאיה הידועים של עיריית אשדוד

הידיעה על מותו הדהימה רבים מבין מכריו ואנשי העיר. הוא שימש בתפקידים רבים בינהם מנהל אגף תרבות בעיריית אשדוד. כל מי שהכירו תארו אותו כאיש אהוב וכואבים את מותו. אחד ממכריו ספד לו: "הוא היה אדם מיוחד עם לב גדול ייסד את אירועי התרבות שהיו נחשבים בתקופתו לגדולים והאיכותיים בישראל". יהי זכרו ברוך.

ידיעה מצערת נודעה היום, רביעי, על מותו של דוד סויסה, מגמלאיה הידועים של עיריית אשדוד.

סויסה שעבד שנים רבות בעירייה לפני שיצא לפנסיה. הוא היה מנהל אגף תרבות בעיריית אשדוד ושימש גם בתפקיד באגף הבטחון.

סויסה ז"ל סבל מבעיות בלב, אבל הידיעה על מותו הדהימה רבים מבין מכריו ואנשי העיר. כל מי שהכירו ידע לספר על אדם שהיה מאוד אהוב ומעורך בכל שנותיו.

מאיר בן גוזי יו"ר גמלאי עיריית אשדוד וסגן יור מרחב אשדוד: "משתתף בצערה שרה אישתו והילדים המקסימים. דוד היה חבר לעבודה 35 שנה. אדם טוב, תמיד עם חיוך וסבר פנים יפות. כואב הלב שלא יכלנו להפרד ממנו היום, אבל הלב עם המשפחה היקרה שלהם".

אחד ממכריו ספד לו ואמר לאשדוד אונליין: "הוא היה אדם מיוחד עם לב גדול ייסד את אירועי התרבות שהיו נחשבים בתקופתו לגדולים והאיכותיים בישראל. היה איש של נתינה ואהבה תמיד עם החיוך הגדול וכולם אהבו אותו מאוד הכאב הוא גדול". היה כבן 79 במותו. יהי זכרו ברוך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך