עו"ד ינון: המתנדבים שלנו ועובדי העירייה חילקו בשבוע 15 אלף חבילות לקשישים"

עומד בראש קבוצת המתנדבים 'אשדודים באים באהבה', שבימים אלה משתפת פעולה עם עיריית אשדוד והאגף לשירותיים קהלתיים, ועוזרת לקשישים ולאוכלוסיה הזקוקה לכך בחלוקה של חבילות מזון, ארוחות חמות וגם ברכישת תרופות. עו"ד ינון: "רוצה לציין במיוחד את עבודת הקודש של המתנדבים ושל עובדי העירייה על שלל האגפים".
'אשדודים באים באהבה'.

אנשים טובים, מתגלים בזמנים קשים. הזמנים היום, ימי "נגיף הקורונה"  הם קשים. מסתבר כי יש באשדוד לא מעט מתנדבים שפועלים למען אלה שמתקשים לצאת מביתם, מכל מיני סיבות, רובם בעיקר קשישים.

עו"ד רוני ינון, יועץ ראש העיר אשדוד לעינייני עובדים, שעושה את זה בהתנדבות, הוא אחד מהם. עו"ד ינון הקים קבוצת מתנדבים שנקראת 'אשדודים באים באהבה'. קבוצה שהוקמה לפני כשלוש שנים, והיא מתנדבת לעזרה לתושבי העיר בעתות מצוקה. הקבוצה נמצאת בקשר מול האגף לשירותיים קהלתיים –  מחלקת התנדבות בראשות חנה בן איון.

עמודים בתור להתנדב.

בעקבות משבר הקורנה פנתה חנה בן איון לעו"ד רוני ינון. היא ביקש עזרה בחלוקה לקשישים של חבילות מזון, ארוחות חמות וגם ברכישת תרופות, כולל לאוכלוסיה אחרת נוספת שלא יכולה לצאת מביתה.  עו"ד ינון והמתנדבים שלו מיד יצאו לשטח לפעול, מצוידים ברשימות מהמהחלקה של הגב' בן איון, ועם הזמן אף גילו בשטח צרכים נוספים של אנשים שנפגעו מהמשבר הזה, או זקוקים לעזרה בעקבותיו.

עו"ד ינון וחנה בן איון.

מספר רוני ינון: "יש לנו כבר למעלה מ 100 מתנדבים פעילים מסורים ואיכותיים ביותר, לקשישים ולאוכלוסיות בסיכון ונזקקים, כמו כן העמדנו מתנדבות בשתי משמרות כל יום לסייע במערך האפורציה בתוך המחלקה. עוד בתכנון  בתי ספר שישתלבו בחלוקה, הראשונים יהיו בית ספר שקד מורים והורים. הקבוצה שלי היא הגדולה ביותר כרגע מבחינת היקף ופעילות המתנדבים, סייענו לחלק בשבוע שעבר יחד עם עובדי עירייה ואגף הפיקוח כ 15000 חבילות".

שתיים מהמתנדבות בדרך לחלוקה.

עו"ד ינון הוסיף: "רוצה לציין במיוחד את עבודת הקודש של המתנדבים ושל עובדי העירייה על שלל האגפים, לחנה בן איון המלאכית, ליו"ר ועד איריס נפתלי ולראש העיר שמנהל את המשבר בצורה יוצאת מן הכלל, קשוב כל העת, רגיש ברמות שאי אפשר לתאר ולפרט".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך