העסק שלכם בפני קריסה? חייבים לבנקים ולא רק? יש פתרון!

בימים בהם בעלי עסקים קורסים כלכלית עם חובות לבנקים, עם הלוואות חוץ בנקאיות בריביות מטורפות ועם אופק כלכלי שצבוע בצבעים קודרים, עדיין יש מקום לאופטימיות. חברת "ר.מ ייעוץ פיננסי ופיתוח עסקי" מפעילה בימים אלה קו חם המאויש במיטב המוחות הכלכליים בדרום (בנקאים, כלכלנים, יועצי משכנתאות ועוד). גם אם הבנק שלכם סוגר לכם את הדלתות ואומר לא להלוואות ולאשראי נוסף, בנייה תוכנית כלכלית סדורה ומקיפה תפתח לכם את הדלת בבנק אחר. אתם רק צריכים לחייג: 054-8906634, 054-8025048, 054-8025034

עוד לפני משבר הקורונה עסקים רבים בישראל נקלעו למשבר כלכלי. מדי שנה נסגרים כ-45,000 עסקים בישראל, זה אומר ממוצע שבועי של 850 עסקים שקורסים תחת הנטל הכלכלי. מדובר בעצמאיים שנכנסו לסחרחורת כלכלית של הלוואות בלתי נגמרות בבנק, אשראי שגדל וגדל, הלוואות חוץ בנקאיות בריביות מטורפות ואופק כלכלי שגרם לאותם אנשי עסקים לא להירדם בלילה. בעקבות משבר הקורונה המספרים רק הולכים וגדלים והבעיות הולכות ומתעצמות.

ברוב המקרים בעלי עסקים לא רוצים לצאת מאזור הנוחות שלהם וגם לא רוצים להתעמת עם המציאות הכואבת. הם פועלים להגדיל את ההוצאות בזמן שההכנסות הולכות ופוחתות. בכל זאת, רובנו אוהבים את מקום הנוחות שלנו, גם אם הוא כבר לא נוח ונעים… רוצים שהעסק שלנו ישלם את הליסינג של הרכבים, את הטלפונים החכמים, את המשכנתא, את כרטיס האשראי ועוד ועוד. אנחנו רוצים לחיות באילוז'ן שהכל מצוין, לא עונים לבנקאי ועוצמים את העיניים.

רק שהמשבר מגיע לנקודת אל-חזור אנחנו מתעוררים. אסור לכם להגיע לשם, כי התיקון מהנקודה הזו הרבה יותר בעייתית ומורכבת. רק היכולת להכיר בסיטואציה אליה נקלעו בעלי העסקים לפני הקריסה הצפויה, יכולה להביא לתהליך הבראה בריא, מהיר, מוצלח ובעיקר בעל נזק כלכלי מינימלי.

יש רגעים שחייבים לעשות חישוב מסלול מחדש, לעצור הכל ולתת לאנשי מקצוע לסייע לכם לצאת מהבור העמוק אליו נקלעתם. הבנק סגר לכם את הדלת ולא מוכן לשמוע על הלוואה נוספת או על הגדלת מסגרת האשראי? אולי זה לטובה, כי ברגע שתפנימו כי הגדלת ההוצאות כנראה לא תוביל לנס כלכלי, רק ככה תצאו לדרך חדשה. בניית תוכנית עסקית מקיפה ומקצועית והיכולת להציג אותה מול מנהל הבנק, היא המפתח לעצירת כדור השלג ויציאה לדרך חדשה.

חברת "ר.מ ייעוץ פיננסי ופיתוח עסקי" הרימה את הכפפה מול משבר הקורונה, וקיבלה החלטה מבורכת להעמיד את צוות מומחי החברה (רואי חשבון, כלכלנים, משפטנים ויועצים עסקיים) לטובת בעלי העסקים מאשדוד, ולסייע להם כיצד לצלוח את המשבר הכלכלי העצום.

נציגי החברה אומרים: "הבנק בסופו של יום רוצה לתת כסף ללקוחות טובים שמציגים את העתיד הפיננסי שלהם בצורה ברורה ומפורטת. אנחנו יודעים לעשות זאת עם חברות גדולות מאוד וגם עם עסקים קטנים, ויש בחברה שלנו תיעוד של מאות מקרים – איך לקחנו עסק שעמד בפני קריסה כלכלית והפכנו אותו לעסק מצליח, כולל ליווי חודשי קבוע, עקב לצד אגודל. אנו למעשה מכשירים את בעל העסק לעבוד נכון מול המערכת הבנקאית, הרשויות השונות, ובכלל לקבל את ההחלטות הכי נכונות והכי מקצועיות כדי שהעסק יגיע למיצוי מקסימאלי בהיקף הפעילות ובהיקף ההכנסות. אין כאן פתרון פלא ואין כאן צירוף מקרים, אלא מדובר באנשי מקצוע שהצליחו להעמיד על הרגליים שורה של עסקים גדולים וקטנים, לעשות להם 'כיוון כלים' ובסופו של תהליך בכל אחד מהמקרים בעל העסק הצליח מצד אחד לחסוך הוצאות כספיות משמעותיות, ומצד שני להגדיל את ההכנסות".

אתם מוזמנים ליצור קשר עם נציגי חברת "ר.מ ייעוץ פיננסי ופיתוח עסקי", ותזכו לקבל מענה מהיר ומקצועי. אתם רק צריכים לחייג: 054-8906634, 054-8025048, 054-8025034

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך