הוקם מתחם דרייב אין נייד לבדיקות קורונה באשדוד

המתחם יוצב ברחבת החניה בחוף לידו (מתחם השוק), בין השעות 11:00-19:00. 500 בדיקות ייערכו למי שקיבלו מראש את אישור משרד הבריאות. בשלב זה מדובר בהפעל חד פעמית ואח"כ תשקל שוב הפעלתו על פי הצורך. הצעיר בן ה-22 המאושפז במחלקת הקורונה באסותא מוגדר עדיין קשה אך יציב.

היום, רביעי, יופעל מתחם מיוחד לבדיקת קורונה באשדוד. ראש העיר ד"ר לסרי ומנכ"ל מד"א אלי בין, החליטו על על הפעלתו היום באזור רחבת חוף לידו, ליד מתחם השוק.המדבור ב-500 בדיקות לאנשים שקיבלו אישור מראש. כרגע מדובר בהקמה חד פעמית ועל פי הצורך יוחלט אם להקימו שוב.

ראש העיר אשדוד, ד״ר יחיאל לסרי: "בעצה אחת עם מנכ״ל מד״א מר אלי בין, יוצב היום באשדוד, מתחם דרייב אין נייד לבדיקות קורונה, ברחבת החניה בחוף לידו (מתחם השוק), בין השעות 11:00-19:00. במתחם יבוצעו כ-500 בדיקות לתושבים שקיבלו מראש את אישור משרד הבריאות (בעיקר למבודדים)".

ממד"א נמסר: "מתחמי "היבדק וסע" הניידים של מגן דוד אדום ומשרד הבריאות מגיעים היום (ד') לחניית שוק ים ברחוב הטיילת באשדוד. שני מסלולים יפרשו, על מנת לאפשר למאות תושבים להגיע ולהיבדק".

במד"א שבים ומדגישים כי הבדיקה במתחמי "היבדק וסע" הניידים והקבועים מותנית ביצירת קשר עם מוקד 101 של מגן דוד אדום, ובקבלת אישור. מי שמאושר ע"י רופא שיש ליטול ממנו דגימה, מקבל מסרון SMS עם הפרטים, ומתבקש להגיע למתחם בשעה הנקובה, ברכב פרטי, כשברשותו תעודה מזהה. במשך כל התהליך, על הנבדקים להישאר ברכביהם, ולאחר מכן לנסוע חזרה ישירות הביתה.

בינתיים עלה בבית החולים אסותא אשדוד מספר חולי הקורונה המאושפזים ל-22. מבית החולים נמסר עדכון על מצב חולי הקורונה: באסותא אשדוד מאושפזים 22 חולי קורונה. 8 קל, 10 בינוני אשר מקבלים תמיכה נשימתית, 4 קשה מונשמים. מצבו של הצעיר בשנות העשרים לחייו, נותר ללא שינוי. הוא מורדם ומונשם, מצבו מוגדר קשה אך יציב.

אתמול נפטר בבית החולים ריזו רוברט, תושב העיר בשנות ה-70 לחייו. הוא הנפטר הראשון מהעיר, בגלל נגיף הקורונה המדובר באדם עם רקע של מחלת  על פי הנתונים שמפרסם משרד הבריאות הנפטר הוא ה- 19 במספר, מאז פרצה מגיפת הקרונה בישראל. כאשר רוב הנפטרים בעלי מחלות רקע קודמות ושייכים לאוכלוסיה הבוגרת בישראל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך