גם בימי קורונה: גמ"ח חסדי מאור מאיר חילק 150 סלי מזון

גם בשבוע השני למשבר הקורונה גמ"ח חסדי מאור מאיר גייס את צוותיו המסורים כדי להמשיך במבצע "קמחא דפסחא" לקראת חג הפסח שכלל למעלה מ-150 משפחות. מנהל הגמ"ח שמעון בן שמעון: "הסיפוק הכי גדול שלי זה לראות את השמחה של אותם משפחות שעכשיו יזכו לקיים את החג כמו שאר המשפחות, ובכך מתגשמת לה המטרה שלשמה הוקם הגמ"ח על שם בני היקר והאהוב מאור מאיר ז"ל".

כזכור בשבוע שעבר כשהחל משבר הקורונה למרות כל החששות וסימני השאלה הרבים, יצא גמ"ח חסדי מאור מאיר כמו בכל שנה במהלך 9 השנים האחרונות לשמח משפחות לקראת חג הפסח.  עד כה חולקו 150 סלי מזון למשפחות.

לזכרו. מאור מאיר ז"ל.

שמעון בן שמעון, מנהל הגמ"ח :"לאחר שחילקנו בשבוע שעבר מאות סלי מזון לקראת שבת וחג פסח קיבלנו מעשרות משפחות פניות ובקשות לסלי מזון מאחר וידם אינה משגת לקיים את חג הפסח הקרב ובא . בין המשפחות נמנו משפחות שההורים פוטרו או יצאו לחל"ת עקב המצב והמשבר של הקורונה, לצערנו הרב".

שמעון בן שמעון ואחד המתנדבות.

שמעון בן שמעון הוסיף: "כל פניה זה עולם ומלואו, זה יכול להיות משפחה. זה ילד ילדה ממש נקרע לי הלב הרגשתי שאני חייב להמשיך את חלוקת "קמחא דפסא" כדי שאוכל להגיע לכמה שיותר משפחות. כך יצרתי קשר עם הצוות המסור של גמ"ח מאור מאיר שמיד התגייס למשימת הקודש ובמסירות רבה. כבר בבוקר התכנסנו שיננו הוראות בטיחות בשל המצב. לאחר מכן התחלנו לארגן את סלי המזון לחג שמלאים בכל טוב כמובן בזכות כל אותם תורמים שמסייעים שפתחו את הכיס ביד רחבה והכל כדי לשמח את המשפחות היקרות".

רוצה להודות לכל מי שעזר. שמעון בן זמעון מנהל הגמ"ח.

"הסיפוק הכי גדול שלי זה לראות את השמחה של אותם משפחות שעכשיו יזכו לקיים את החג כמו שאר המשפחות, ובכך מתגשמת לה המטרה שלשמה הוקם הגמ"ח על שם בני היקר והאהוב מאור מאיר ז"ל, שבחייו הקצרים הספיק לעשות חסדים רבים בכך שגרם להרבה אנשים לחייך ולשמוח. למעשה אני מרגיש שאני ואשתי פלורה ובני משפחתי מקיימים את הצוואה של הבן ז"ל וממשיכים בדרכו . במשך כל השבוע קיבלתי אין ספור מסרונים והודעות שהביעו תודה רבה לגמ"ח: מסכם שמעון.

לדאוג למשפחות שזקוקות.

שמעון בן שמעון ביקש להודות לכל מי שעזר: "בהזדמנות זו בשם כל משפחת בן שמעון וצוות גמ"ח חסדי מאור מאיר, אנו רוצים לומר תודה רבה לכל התורמים והמסייעים, וכן ברכת החלמה מהירה לכל החולים יהי רצון שהקדוש ברוך הוא יסלק מעלינו ומעל כל עם ישראל את המגפה הזו ונזכה לשבת בשולחן חג הפסח שהכל מאחורינו אמן".

מתנדבים גם בימים אלה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך