מצילים את התאומים היתומים: מתגייסים לסייע לילדיה של עובדת אלתא שנפטרה מהקורונה

לאחר שאיבדו את אביהם כשהיו תינוקים, התאומים בני הארבע איבדו אמש את אמא שלהם מהנגיף הקטלני, כעת הציבור נקרא לסייע להם לשרוד
תמר פרץ ז"ל.

הבוקר פרסמנו על תמר פרץ לוי, עובדת באלתא אשדוד, נפטרה אמש מסיבוך במחלת הקורונה. תמר מתגוררת בלוד והיא בת 49. הטרגדיה קשה יותר מאחר והיא הותירה אחריה תאומים בני ארבע בלבד. עתה הם יתומים מאב ומאם מאחר ובעלה שמעון נפטר מדום לב בתקופה שלאחר לידתם.

מימון המונים חדש נפתח הבוקר על מנת להציל את היתומים הקטנים שיגדלו ללא אב ואם, בדף המימון פירטו מעט על הנפטרת שעבדה באשדוד וכתבו "תמר פרץ-לוי, הקרבן ה-17 והצעיר ביותר כתוצאה מנגיף הקורונה, תושבת העיר לוד, הותירה אחריה זוג תאומים כבני 4".

מטעם הפרויקט החדש הוסיפו כי "בעלה נפטר לפני 4 שנים מיד לאחר לידת הילדים מדום לב. כעת הם יתומים מאב ואם ויש לנו הכרח מוסרי לדאוג להם ככל האפשר. קחו חלק ביוזמה וחזקו את המשפחה בזמן טרגי שכזה".

"נירתם כולנו לעזור כלכלית לילדים היתומים ונוכיח שכוחנו באחדותנו ויחד ננצח את הקורונה. שותפה משמעותית בהוצאת פרויקט זה לפועל היא עמותת "להרגיש כמו כולם".

במסגרת שיתוף פעולה זה התגייסה העמותה בהתנדבות מלאה לסייע באישור המקרה ומהימנותו והעברת התרומות לידי המשפחה. עמותת להרגיש כמו כולם (ע"ר) מתנהלת על ידי מתנדבים ללא כל מטרות רווח. התרומה מוכרת לצרכי מס (סעיף 46 א').

לתרומות היכנסו ללינק המצורף:
https://www.jgive.com/new/he/ils/donation-targets/33800/about

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך