חגיגת בר המצווה לילד עם צרכים מיוחדים נחגגה לו בחניית הבניין שלו – צפו

סיפור מדהים לימי הקורונה. בגלל ההוראות המחמירות של משרד הבריאות, הוחלט תחילה לבטל לילד את החגיגה, אבל הילד ביקש שיחגגו לו. הרתמות של מנהל רובע ו', שם מתגורר הילד ובנות ממדרשת אמי"ת למדעים ואומנויות, הביאה לכך שיחגגו לו בר מצוה בחניית הבניין בו הוא גר, כשהשכנים צופים ושרים לו.
חוגגים בר מצווה בחנייה.

"ימי הקורונה" מביאים איתם סיפורים קשים, אבל גם סיפורים אנושיים לא פחות. אחד מהם הוא הסיפור הבא.

ילד עם צרכים מיוחדים, שחי באזור ו' עם עם הוריו ועוד 6 אחיו ואחיותיו, אמור היה לחגוג אתמול, שני, את בר המצווה שלו. אבל בגלל ההוראות המחמירות של משרד הבריאות, שאוסרות התקהלות, הוחלט לבטל לו את בר המצווה. הילד ביקש  בכל מאודו שלא יבטלו לו את החגיגה לה חיכה זמן רב, אבל לא היה ניתן למלא את רצונו.

רצה מאוד לחגוג.

הסיפור הגיע לבנות ממדרשת אמי"ת למדעים ואומנויות, שהחליטו לשתף בכך את איציק מויאל מנהל רובע ו', האחרון עם המזכירה שלו סגלית נרתמו מיד לעניין והחלו לקדם את חגיגת בר המצווה, וארגנו כל מה שצריך, כולל די.ג'י, כיבוד ואפילו ספר תורה. המסיבה נערכה בחניית הבניין בו מתגורר הילד, כשמי שהגיעו להתפלל בעלייה שלו לתורה, שומרים על מרחק של 2 מטרים.

שומרים על מרחק.

הקהל שהגיע לאירוע היו…..השכנים מהמרפסות… שהשתתפו בשמחה של בן השכונה, לקחו גם הם חלק בחגיגית בר המצווה, כשהם שרים לו וחוגגים איתו…מהמרפסת.

גם כיבוד ארגנו.
השכנים חגגו גם מהמרפסות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך