הפיקוח בעיריית אשדוד ממשיך באכיפת הוראות משרד הבריאות – צפו

מהעירייה נמסר: "הפיקוח העירוני, מסייר לאורך כל היום ומתריעי בפני תושבים לשמירה על כללים תוך מתן הדגש על חזרה מידית לביתם. אנו גם מקבלים פניות דרך מוקד 106 של תושבים המתריאים על התגודדות. לכך יש להוסיף את 530 המצלמות הפרוסות ברחבי העיר"
הפיקוח העירוני בפעולה (צילום וסרטונים, עיריית אשדוד)

היום, שני, המשיכו פקחי העירייה לפעול בכל רחבי העיר הן באמצעות כריזה ברחובות העיר והן בפיקוח ושמירה על מספר האנשים שיכולים להיות בו זמנית בעסקים הפתוחים המורשים לפעול ע״פ החוק .

הוראות שעת חירום בנושא עצירת ומניעת התפשטות נגיף הקורונה, כפי שקבעה מדינת ישראל בשבוע האחרון, כוללות איסור להפעיל עסקים, למעט חנויות לממכר מזון והגיינה, בתי מרקחת, אופטיקה, מוצרי חשמל, תקשורת ואביזרים רפואיים. גם אלו בכפוף לסימון מקומות המתנה ושמירה על מרחק על פי ההוראות של 2 מטרים. בנוסף אסור לצאת לפארק או לגני שעשועים (אלא למקום פתוח הסמוך 100 מטר לבית). מותר לצאת מהבית רק לזמן קצר וגם זה למרחק 100 מטר מהבית.

מהעירייה נמסר: "הפיקוח העירוני, מסייר לאורך כל היום ומתריעי בפני תושבים לשמירה על כללים תוך מתן הדגש על חזרה מידית לביתם. הרוב הגדול נשמע להוראות ורחובות העיר אשדוד ריקים. בנוסף, אנו גם מקבלים פניות דרך מוקד 106 של תושבים המתריאים על התגודדות ומיד מגיעים למקום. לכך יש להוסיף את 530 המצלמות הפרוסות ברחבי העיר. ביחד יש לנו שליטה על כל העיר. חשוב לשמור על ההנחיות, זה פשוט מציל חיים".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך