עצמאים מאשדוד – הבנק מסרב להגדיל אשראי או לתת הלוואה? יש לכם פתרון!

גם אם הבנק אומר לכם לא בקבלת הלוואה ב"משבר הקורונה", יש דרכים אחרות לפתור את הבעיה הכלכלית. דווקא לאחר שהמדינה שיפרה משמעותית את תנאי "הלוואות הקורונה" לבעלי העסקים - שנה ראשונה ללא ריבית, ערבות אישית פחות גבוהה וגם פחות בירוקרטיה - אפשר וצריך לנצל את המשבר הכלכלי הענק במשק, לשקם את העסק שלכם כלכלית. חברת "ר.מ ייעוץ פיננסי ופיתוח עסקי" החליטה לפתוח ללא עלות קו חם לבעלי עסקים שנפגעו בצורה ישירה ממשבר הקורונה. אתם רק צריכים לחייג: 054-8906634, 054-8025048, 054-8025034

שר האוצר משה כחלון הודיע אתמול (ראשון) על הקלות משמעותיות ב"הלוואות הקורונה" שהמדינה נותנת לבעלי עסקים שנקלעו למשבר בשבועות האחרונים. כמו כן הוחלט להגדיל את היקף ההלוואות לסכום של 8 מיליארד שקל. בעקבות הקושי והסרבול שנרשמו עם פתיחת הקרן, השר כחלון החליט להקל על מבקשי ההלוואות וקבע כי הלווה לא יידרש לשלם ריבית על ההלוואה בשנה הראשונה. כמו כן המדינה תשא בעלויות הריבית בתקופה זו, שתעמוד בממוצע על 1.5% מעל ריבית פריים. עוד סוכם, כי תהא הקלה בנוגע לערבות האישית. במודל הקודם כל בעל מניות נדרש ל-100% ערבות אישית וכעת קבעו בחשב הכללי כי הערבות האישית תהא על פי שיקול דעתו של הבנק. בנוסף, עסקים לא יידרשו לעבור דרך שני משרדי רואי החשבון שאמורים היו לבחון את כל הבקשות (מה שיצר בפועל צוואר בקבוק), וכעת הפניות יעשו ישירות לבנקים, ללא צורך בבדיקה מקדימה מטעם המדינה, כך שזמני הטיפול יקוצרו לשבוע.

הבשורה הפחות משמחת היא שעד עתה מתוך 2,000 בקשות אושרו עשרות בודדות בלבד לאור העיכובים וההליך שיצר האוצר, וגם בגלל מדיניות נוקשה של הבנקים. מתברר כי בלא מעט מקרים, הבנקים מסרבים להרבה מאוד פונים מסיבות שונות ומגוונות. במקרה שכזה צריך לפעול מהר ונכון – לבנות תוכנית עסקית מסודרת ולהגיש את הבקשה לבנק אחר. במילים אחרות, תשובה שלילית מבנק אחד לא בהכרח סוגרת לכם את הדלת בשאר הבנקים. בהרבה מאוד מקרים זה בדיוק להיפך, רק צריך להגיע מוכנים לבנק, עם תוכנית עסקית, ניירת מסודרת ובעיקר יכולת להציג תמונה שתשכנע את הבנקאי שניצב מולו לקוח שיעמוד בכל ההתחייבויות שלו.

חברת "ר.מ ייעוץ פיננסי ופיתוח עסקי" קיבלה החלטה מבורכת להעמיד את צוות מומחי החברה (רואי חשבון, כלכלנים, משפטנים ויועצים עסקיים) לטובת בעלי העסקים מאשדוד, ולסייע להם ללא עלות כיצד לצלוח את המשבר הכלכלי העצום. "מתוך רצון לעזור לבעלי עסקים בקשיים וללא כל עלות או התחייבות, פתחנו את הקו החם לעסקים באשדוד בלבד, בו ניתן לשאול כל שאלה, הבהרה או הסבר בנושאים הכלכליים הבוערים", מסבירים בחברה הפיננסית הממוקמת בבניין הקיי-טווארס בעיר.

מדובר בשורה של נושאים העומדים על הפרק, ובראשם כמובן ההלוואות בערבות המדינה שמשרד האוצר החליט להעמיד כאמור לבעלי העסקים.

בעקבות ההקלות בחברת "ר.מ ייעוץ פיננסי ופיתוח עסקי" יסייעו לכם לקבל את ההלוואה במהירות וללא דחיות מיותרות. "יש חשיבות מכרעת להגיש את הטפסים בצורה מסודרת, להבין מי רשאי להגיש את הבקשה וכיצד לעשות זאת מבלי שהבקשה תוחזר לשאלות נוספות שיעכבו את קבלת הבקשה.

"אנחנו למעשה מכשירים את בעל העסק לעבוד נכון מול המערכת הבנקאית, הרשויות השונות, ובכלל לקבל את ההחלטות הכי נכונות והכי מקצועיות כדי שהעסק יגיע למיצוי מקסימאלי בהיקף הפעילות ובהיקף ההכנסות. אין כאן פתרון פלא ואין כאן צירוף מקרים, אלא מדובר באנשי מקצוע שהצליחו להעמיד על הרגליים שורה של עסקים גדולים וקטנים, לעשות להם 'כיוון כלים' ובסופו של תהליך בכל אחד מהמקרים בעל העסק הצליח מצד אחד לחסוך הוצאות כספיות משמעותיות, ומצד שני להגדיל את ההכנסות", מסבירים בחברה הפיננסית.

אתם מוזמנים ליצור קשר עם נציגי חברת "ר.מ ייעוץ פיננסי ופיתוח עסקי", ותזכו לקבל מענה מהיר ומקצועי. אתם רק צריכים לחייג: 054-8906634, 054-8025048, 054-8025034.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך