"הקורונה פוגעת בכולם ואנחנו נתחיל גם לראות חולים צעירים יותר"

ד"ר אסף פרץ, מנהל מחלקת הקורונה בבית החולים אסותא באשדוד, שם מאושפז הצעיר בן ה-22 מאשדוד במצב קשה, אמר לאולפן ynet כי למרות שהוא לא מעשן וללא מחלות רקע - "הקורונה פוגעת בכולם ואנחנו נתחיל לראות חולים צעירים יותר ככל שהמספרים יעלו". הוא הוסיף כי הצעיר "מקבל את כל ארסנל הטיפול שקיים".
מחלקת הקורונה באשדוד. למצולמים אין קשר לכתבה.

הפרסום על הצעיר בן 22 מאשדוד שלא סבל ממחלות רקע ונדבק בנגיף הקורונה החולים הן הוא נמצא במצב קשה באסותא באשדוד, גרם להרבה לחץ בקרבו אוכלוסיה לא מעטה בישראל, שחשבה שהיא חסינה בפני הנגיף, בגלל גילה הצעיר.  ד"ר אסף פרץ, מנהל מחלקת הקורונה במוסד הרפואי התראיין בנושא היום, שני, לאולפן YNET. ד"ר פרץ:  "חל שיפור מסוים אמש. אנחנו אופטימיים; מקווים לטוב, אך נצטרך עוד כמה ימים כדי לראות לאיזה כיוון זה הולך".

החולה הוא תושב אשדוד, חייל משוחרר שעבד כמתדלק במסגרת עבודה מועדפת. הוא בריא לחלוטין ושב מחו"ל לאחרונה, מארה"ב. תחילה שהה בבידוד בית, ואז פונה לבית החולים במצב קל. בימים האחרונים הידרדר מצבו, ואתמול, כאמור, הוחלט להרדים ולהנשים אותו. הוא מאושפז כעת במחלקה לטיפול נמרץ.

ד"ר פרץ: "כמו שאנחנו רואים במקומות אחרים בעולם – בספרד, באיטליה, בצרפת – הקורונה פוגעת בכולם ואנחנו נתחיל גם לראות חולים צעירים יותר ככל שהמספרים יעלו – ועדיין באחוזים קטנים. כידוע, מי שחשוף יותר לנגיף זו האוכלוסייה המבוגרת".

זאת אומרת,שאין שום דבר שיכול להסביר את זה. כל גוף מגיב פשוט אחרת לנגיף

"נכון, לכן חשוב על אחת כמה וכמה להתמקד בהנחיות ופשוט להישאר בבית. המחלה אצלו הופיעה כמו אצל מרבית האוכלוסייה: קצת שיעול, קצת צינון, קצת חום, קצת קוצר נשימה. הוא הגיע לבית החולים – ומיד אושפז. בצילום חזה התגלתה דלקת ריאות – שזה גם משהו שאנחנו רואים אצל לא מעט מהחולים – ומשם הוא החל, לצערי, להידרדר".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך