אסותא אשדוד: מצבו של הצעיר בן ה-22 מוגדר קשה אך יציב

10 מהם במצב קל, 3 במצב בינוני אשר מקבלים תמיכה נשימתית, 4 מתוכם במצב קשה מונשמים. הצעיר מאשדוד בן ה-22 עדיין במצב קשה, אך מבית החולים מסרו כי ייצבו את מצבו.
שלט על בניין אסותא אשדוד
אסותא אשדוד.

מספר חולי הקורונה המאושפזים בבית החולים אסותא אשדוד, עלה ל-17.

מבית החולים נמסר עדכון על מצב חולי קורונה המאושפזים במחלקת הקורונה: כרגע מאושפזים כאמור  17 חולי קורונה. 10 מהם במצב קל, 3 במצב בינוני אשר מקבלים תמיכה נשימתית, 4 מתוכם במצב קשה מונשמים.

מבית החולים עדכנו גם על מצבו של הצעיר בשנות ה 20 לחייו שמצבו החמיר אתמול, ראשון. הוא עדיין מוגדר במצב קשה אך יציב. כזכור הוא  חזר מטיול של אחרי צבא בארצות הברית, ולאחר החזרה לארץ להרגיש לא טוב. הוא אובחן כחולה בקורונה ואחרי מספר ימים פונה לבית החולים אסותא באשדוד. שם הוא מאושפז במצב קשה כשהוא מונשם ומורדם.

בשיחה עם אתרי החדשות סיפרה אמו על כך שבנה הינו ספורטאי מצטיין, לא מעשן, וללא מחלות רקע: "הוא ילד בן 22 שהוא ספורטאי וחביב על כולם. הוא נסע לטיול בארצות הברית עם חברים. הם היו בקרוז והיו בלאס וגאס ועשו חיים. הוא בלי מחלות רקע ולא מעשן – ממש ילד טוב. זה מסוכן לכולם ולא רק למבוגרים. הנה גם צעיר חטף את זה".

"ביום שבת הוא התחיל להרגיש לא טוב ועלה לו החום", סיפרה האם. "הזמנו בדיקת קורונה והוא יצא חולה. התחיל לעלות לו החום והרופא אמר לי לתת לו תרופות להורדת חום. ביום רביעי הוא הרגיש ממש לא טוב ופינו אותו לבית החולים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך