מכבי אשדוד תרמה 5 דירות לטובת צוותי הרפואה בבית החולים אסותא אשדוד

המטרה, שאנשי הרפואה באסותא יוכלו לנוח מהמשמרות הארוכות שלהם. הבתים הם הבתים בהם שוכנו השחקנים הזרים שעזבו. את הרעיון הגה בנו של היו"ר ארמונד אסולין, יניב אסולין.
מחווה של הקבוצה. (צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

מחווה ענקית של קבוצת הכדורסל מכבי אשדוד.

בקבוצה החליטו כי את הדירות שבהן גרו השחקנים הזרים, שעזבו את הארץ, ונותרו ריקות וגם כך שלימו עליהן כבר את השכירות, יעבירו לטובת הצוותים הרפואים של בית החולים אסותא אשדוד, שנאבקים במחלת הקורונה.

את רעיון הגה יניב אסולין, בנו של היו"ר ארמונד אסולין. המדובר ב-5 דירות ששכורות לעוד חודשיים ואותן העבירה הקבוצה כבר לבית החולים. המטרה היא שצוותי הרופאה אשר עובדים במשמרות ארורכות מאוד, ולא גרים באשדוד, יכולו לנוח בבתים שהקבוצה תרמה. זה יחסוך להם נסיעה ארוכה ומנוחה.

היו"ר ארמונד אסולין: "בעקבות משבר הקורונה ניתנה למועדון מכבי אשדוד כדורסל גברים הזכות לסייע לצוותים הרפואיים הזקוקים למנוחה קרוב לבית החולים ובכך לתרום את תרומת המועדון לקהילה האשדודית".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך