הצעיר האשדודי שמורדם ומונשם בעקבות הקורונה, חזר מטיול בארה"ב

הצעיר האשדודי בן ה22 שמורדם ומונשם בבית החולים אסותא בעקבות הקורונה, חזר מטיול אחרי צבא בארה"ב והקדים את טיסתו לארץ. "הוא ילד טוב ללא עבר רפואי, ורגיש" מספרת אמו

אחרי שחזר מטיול של אחרי צבא בארצות הברית, החל הצעיר בן ה-22 שהקדים את הטיסה חזרה לארץ להרגיש לא טוב. הוא אובחן כחולה בקורונה ואחרי מספר ימים פונה לבית החולים אסותא באשדוד. שם הוא מאושפז במצב קשה כשהוא מונשם ומורדם.

בשיחה עם אתרי החדשות סיפרה אמו על כך שבנה הינו ספורטאי מצטיין, לא מעשן, וללא מחלות רקע: "הוא ילד בן 22 שהוא ספורטאי וחביב על כולם. הוא נסע לטיול בארצות הברית עם חברים. הם היו בקרוז והיו בלאס וגאס ועשו חיים. הוא בלי מחלות רקע ולא מעשן – ממש ילד טוב. זה מסוכן לכולם ולא רק למבוגרים. הנה גם צעיר חטף את זה".

"ביום שבת הוא התחיל להרגיש לא טוב ועלה לו החום", סיפרה האם. "הזמנו בדיקת קורונה והוא יצא חולה. התחיל לעלות לו החום והרופא אמר לי לתת לו תרופות להורדת חום. ביום רביעי הוא הרגיש ממש לא טוב ופינו אותו לבית החולים".

מבית החולים אסותא נמסר: " הצעיר ממשיך להיות מורדם ומונשם, והגוף שלו מגיב היטב למכונות ההנשמה והטיפול הנעשה בו"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך