חולה קורונה אחד שוחרר מבית החולים אסותא. החמרה במצבו של חולה אחר

אתמול נמסר על 14 חולים בקורונה המאושפזים באסותא אשדוד, היום על 13. אבל מנגד עלה מספר החולים במצב קשה לשלושה. 58 איש נדבקו בקורונה באשדוד כ-1000 מתושבי העיר נמצאים בבידוד.
בית החולים אסותא אשדוד
ביה"ח אסותא. צילום: נתנאל פריאנטי

בשורה טובה ובשורה רעה מבית החולים אסותא אשדוד.

הבשורה הטובה היא שחולה אחד שוחרר ממחלקת "הקורונה" באשדוד, ומצבת החולים עומדת היום, שישי, על 13 חולים ולא כפי שהיה אתמול, חמישי – 14 מאושפזים

מנגד הבשורה הרעה היא שאחד החולים שהוגדר עד כה במצב בינוני, מוגדר עתה כחולה במצב קשה והוא מונשם כמו כל החולים המוגדרים במצב הזה, במחלקה המיוחדת שהוקמה בבית החולים אסותא אשדוד, בעקבות התפרצות הנגיף.

מבית החולים נמסר עדכון מצב חולי קורונה באסותא אשדוד: באסותא אשדוד מאושפזים 13 חולי קורונה. 8 קל, 2 בינוני, 3 קשה (מונשמים)

בינתיים עולה מספר החולים שנדבקו בקורונה באשדוד. עד עתה המדובר ב-58 חולים, מתוך 862 שנדבקו לגילוי הנגיף. כ-1000 מתושבי אשדוד (979) נמצאים בבידוד, על פי הוראות משרד הבריאות.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך