סופית: ליגת כדורסל הנשים הסתיימה. מכבי בן בנות אשדוד סגנית האלופה

מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל הכריעה: עונת המשחקים 2019/2020 הסתיימה. מכבי עירוני רמת גן אלופה, מכבי בן בנות אשדוד סגנית. יו"ר המנהלת הילה קניסטר בר דוד בקריאה למשרד הספורט: "ליגת העל לנשים בכדורסל ספגה הפסדים עצומים. בכוונתי להיאבק על קיומו וקידומו של ספורט הנשים בישראל בשנים הקרובות".
אלופה ופצועה. מכבי בן בנות אשדוד נכנעה לרמלה במשחק מספר 2
גלעד כץ.

בישיבה מיוחדת שלא מן המניין, שקיימה לפנות ערב מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, בהשתתפות כל ראשי הקבוצות ונציגי איגוד הכדורסל הוחלט לאשרר את החלטת המנהלת מיום 15.3.2020 לפיה מכבי עירוני רמת גן, שסיימה במקום הראשון את העונה הסדירה בליגה והסיבוב השלישי, היא אלופת עונת המשחקים 2019/2020 ומכבי בן בנות אשדוד הסגנית. בדיון התקיימה הצבעה. 10 מחברי הדירקטריון הצביעו בעד ההחלטה מול שני מתנגדים ואחד נמנע.

בנוסף, הוחלט על הקפאת היורדת מליגת העל  לליגה הלאומית וככל שגלבוע גליל תעלה מהליגה הלאומית, תגדל הליגה ותמנה 11 קבוצות בעונה הבאה. ההחלטה תועבר לאיגוד הכדורסל, הקובע את תקנות העולות והיורדות.

בתוך כך, עדכנה יושבת ראש המנהלת הילה קניסטר בר דוד, כי פנתה למנכ"ל משרד התרבות והספורט יוסי שרעבי לסייע במשבר אליו נקלע ספורט הנשים בעקבות מצב החירום במדינה, וציינה כי בכוונתה להיאבק על קיומו של ספורט הנשים בישראל בשנים הקרובות. על פי המכתב, בעקבות משבר הקורונה, ספגה ליגת העל לנשים בכדורסל נזקים כספיים כבדים, ולמעשה "תוכניות, פרויקטים, התקשרויות,  הסכמי חסות ותמיכות בהיקף של כ-שמונה שקלים עליהם עבדו במנהלת תקופה ארוכה ירדו כולם לטמיון".

עוד ציינה בר דוד במכתבה כי "מעבר לנזקים הישירים, ספגו המנהלת והקבוצות נזקים כבדים נוספים, וזאת כתוצאה מביטול תוכניות ופרויקטים אותם קידמתי גם אני באופן אישי, מאז כניסתי לתפקיד יו"ר המנהלת. ככל שהעברת התקציבים לקבוצות לא תמומש במלואה בשנה זו, בשל משבר הקורונה או מכל סיבה אחרת, ייגרם בשל כך נזק בלתי הפיך לכדורסל הנשים בישראל, נזק שאחריתו מי ישורון."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך