מספר חולי הקורונה בישראל על סף ה-2500. כארבעים מהם מאשדוד

מספר הנדבקים בנגיף הקורונה שאובחנו בישראל עלה ב-465 ביממה. חמישה נפטרו עד כה. באשדוד המספר עומד על 39. במחלקת הקורונה של אסותא אשדוד מאושפזים 14 חולים, שניים מהם במצב קשה. מעל 1000 תושבי העיר בבידוד.
למצולמים אין קשר לכתבה. (צילום: דוברות בית החולים אסותא אשדוד)

מספר הנדבקים בנגיף הקורונה שאובחנו בישראל עלה ל-2,495 – עלייה של 465 ביממה, מהם 41 מאושפזים באורח קשה. כך עדכן הבוקר משרד הבריאות. באשדוד המדובר ב-39 חולי קורונה מאומתים, אגב מדובר בעלייה של 11 נדבקים סה"כ ביממה האחרונה באשדוד.

מבית החולים אסותא אשדוד נמסר הבוקר כי במחלקת הקורנה המיוחדת מאושפזים כרגע ארבע עשר חולים, תשעה במצב קל, שלושה במצב בינוני ושניים במצב קשה. עוד נמסר ממשרד הביראות כי מעל 1000 תושבים מאשדוד (1042 ) הוכנסו לבידוד.

בבית החולים וולפסון, שם נפטרו שני חולים, דיווחו אתמול על הידרדרות במצבו של חולה קורונה בן 45 המאושפז במצב קשה במחלקה לטיפול נמרץ. בשל כך חובר המטופל למכונת "אקמו", המחליפה את תפקוד הלב והריאה באופן זמני, במטרה לייצבו. מבית החולים נמסר כי מדובר במטופל שאינו סובל ממחלות רקע ואינו מעשן.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך