30 אלף שיחות תמיכה נערכו עם האוכלוסיה המבוגרת באשדוד

המנהל לשירותים חברתיים בעיריית אשדוד ביצע מעל ל-30,000 שיחות עם האוכלוסייה המבוגרת בעיר ומוכרי רווחה. התשתית הטכנולוגית מאפשרת גם ביצוע שיחות וידאו,הכי קרוב למגע אישי וקרוב כפי שהיה לפני מגיפת הקורונה. בכל יום מתבצעות 2,500 שיחות יזומות עלידי עובדי המנהל לשירותים חברתיים.
 עו"סית שרון תייר, בשיחה עם תושבת העיר. (מילום: עיריית אשדוד)

התפשטות נגיף הקורונה והנחיות משרד הבריאות הציבו בפני עובדי המינהל לשירותים חברתיים קשיים בשמירה על קשר עם הדור הוותיק, להם הם מסייעים בשגרה.

מתוך הכרה בעובדה שישנה חשיבות גבוהה בשמירה על קשר רציף ומתן מענה לפניות העולות מצד האזרחים הוותיקים בעיר אשדוד, בוצעו מתחילת המשבר למעלה מ-30,000 שיחות על ידי מאה עובדי המינהל לשירותים חברתיים ועובדים סוציאליים בעיריית אשדוד, כאשר בכל יום מתבצעות כ-2,500 שיחות יזומות .

בשיחות שמתקיימות מדי יום, שואלים העובדים בשלומם של תושבים מוכרי רווחה , מפיגים את בדידותם ומסייעים להם בפתרון בעיות עימן הם ניצבים ונותנים את הסיוע הנדרש במידה מתגלה הצורך. .

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך