בשורות טובות: נאסף הסכום לשנת הטיפולים הראשונה בילד מאיר חיי אשתר

ביום ראשון נוסעת משפחתו של מאיר חיי אשתר להתחלת הטיפול בארצות הברית, אימו מפרסמת היום סטטוס מרגש ובו היא מספרת שהכסף - 350 אלף דולר לטיפול בשנה הראשונה הושג!

בחודש האחרון עלה סיפורו של הילד מאיר אשתר בן ה -6 שנלחם בגידול אגרסיבי במוח ורק טיפול ביולוגי חדשני במרכז לחקר הסרטן בשיקגו עשוי להציל את חייו, לשם כך המשפחה צריכה סכום של 350 אלף דולר בכדי לשלם על הטיפול בשנה הראשונה.

סיפורו של מאיר הקטן פורסם בתקשורת המקומית והארצית וזכת לחשיפה גדולה, מה שגרם לתושבי אשדוד ולמדינה שלמה להרתם וליזום ולעשות הכל בכדי לעזור להשיג את הסכום האדיר לטיפול במאיר.

והיום, רגע לפני שהמשפחה נוסעת לארצות הברית להתחלת הטיפול במאיר, אימו מפרסמת סטטוס מרגש ובו היא מספרת שהסכום הדרוש לטיפול במאיר בשנה הראשונה הושג, והיא מודה מקרב לב לכל מי שעזר והתגייס להציל את חייו של מאיר.

וכך אמא של מאיר פרסמה בפייסבוק:
" אנשים יקרים, אני שמחה לעדכן אתכם שבשעה טובה הגענו לסכום שמאיר שלנו צריך בשביל השנה הראשונה של הטיפולים בשיקגו!!! אין לכם מושג כמה אנחנו נרגשים ואסירי תודה לכולכם על ההתגייסות והאהבה האינסופית שקיבלנו מכם, אנחנו נטוס כבר בראשון הקרוב לבית החולים שבשיקגו וכבר בשני מאיר יתחיל את הטיפול שעשוי להציל את חייו. חברים, המסע החדש שלנו מתחיל רק עכשיו! ויש לנו המון חששות ופחדים ממה שצפוי לנו, אבל התקווה שקיבלנו מכולכם בתקופה האחרונה מחזקת אותנו ונותנת לנו את הביטחון שאנחנו לא לבד במאבק הקשה הזה.

אומנם הצלחנו לגייס את הסכום הדרוש לשנה הראשונה, אך הטיפול הוא שנתיים, ואנחנו עדיין צריכים את עזרתכם בחודשים הקרובים לגייס את הסכום הנוסף!!!.. אבל לפחות עכשיו אנחנו מתחילים בטיפול!

אני שוב רוצה להגיד תודה ענקית לכולכם, זה ממש לא מובן מאליו! ותזכרו שאנחנו עדיין צריכים שתמשיכו לשתף ולתרום כפי יכולתכם על מנת שנוכל לסיים את כל הטיפולים שמאיר הגיבור שלנו צריך.

אפשר להמשיך לתרום במספר 3788* 24 שעות או באתר www.leoshityad.com ואפשר גם בהעברה בנקאית לבנק הפועלים, סניף 614, חשבון 529514, למען הילד מאיר אשתר. "

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך