בשורה משמעותית לבעלי העסקים באשדוד: סיוע ללא עלות לקבלת הלוואה בשל משבר הקורונה

"ר.מ ייעוץ פיננסי ופיתוח עסקי" (מקבוצת משב פיננסים), החליטה לפתוח קו חם לבעלי עסקים שנפגעו בצורה ישירה ממשבר הקורונה. אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בארץ, יענו לשאלות הנוגעות לקבלת הלוואה בערבות המדינה (כולל סיוע במילוי הטפסים), גיוס אשראי וזכויות עובדים במשבר (כולל יציאה לחל"ת). אתם רק צריכים לחייג: 054-8906634, 054-8025048, 054-8025034

מסתבר שיש חברות עסקיות שיודעות לעצור לרגע את העשייה הסזיפית הבלתי נגמרת, לטובת עזרה ונתינה למען הקהילה. בשל משבר הקורונה, שעלול להוביל לקריסת עשרות אלפי עסקים ברחבי המדינה כבר בטווח המיידי, בחברת "ר.מ ייעוץ פיננסי ופיתוח עסקי" קיבלו החלטה מבורכת להעמיד את צוות מומחי החברה (רואי חשבון, כלכלנים, משפטנים ויועצים עסקיים) לטובת בעלי העסקים מאשדוד, ולסייע להם ללא עלות כיצד לצלוח את המשבר הכלכלי העצום. "מתוך רצון לעזור לבעלי עסקים בקשיים וללא כל עלות או התחייבות, פתחנו את הקו החם לעסקים באשדוד בלבד, בו ניתן לשאול כל שאלה, הבהרה או הסבר בנושאים הכלכליים הבוערים", מסבירים בחברה הפיננסית הממוקמת בבניין הקיי-טווארס בעיר.

מדובר בשורה של נושאים העומדים על הפרק, ובראשם כמובן ההלוואות בערבות המדינה שמשרד האוצר החליט להעמיד לבעלי העסקים. מדובר בהליך שנמשך על פי הערכות לכל הפחות שלושה שבועות, מאחר והוא עובר שני אישורים נפרדים (של המדינה ושל הבנק הספציפי אליו פונים), ולכן יש חשיבות מכרעת להגיש את הטפסים בצורה מסודרת, להבין מי רשאי להגיש את הבקשה וכיצד לעשות זאת מבלי שהבקשה תוחזר לשאלות נוספות שיעכבו את קבלת התשובה. מעבר לכך, בחברת "ר.מ ייעוץ פיננסי ופיתוח עסקי" יסייעו גם בשאלות הקשורות לגיוס אשראי, זכויות עובדים במשבר ועוד.

מדובר בחברה הפועלת מזה עשור בתל אביב, ולאחרונה נכנסה לפעילות מואצת ומשמעותית באשדוד, ומסייעת לכל אחד מהפונים למצות את הפוטנציאל של העסק, לאחר שלמדו אותו באופן מקצועי ויסודי בזמן קצר. "אנחנו למעשה מכשירים את בעל העסק לעבוד נכון מול המערכת הבנקאית, הרשויות השונות, ובכלל לקבל את ההחלטות הכי נכונות והכי מקצועיות כדי שהעסק יגיע למיצוי מקסימאלי בהיקף הפעילות ובהיקף ההכנסות. אין כאן פתרון פלא ואין כאן צירוף מקרים, אלא מדובר באנשי מקצוע שהצליחו להעמיד על הרגליים שורה של עסקים גדולים וקטנים, לעשות להם 'כיוון כלים' ובסופו של תהליך בכל אחד מהמקרים בעל העסק הצליח מצד אחד לחסוך הוצאות כספיות משמעותיות, ומצד שני להגדיל את ההכנסות", מסבירים בחברה הפיננסית.

בחברה לפיתוח עסקי אומרים עוד: "אין בכלל ספק שמשבר הקורונה הציב את המערכת הפיננסית העולמית בסימן שאלה גדול, וגם בכיר הכלכלנים בגלובוס לא יכול לענות על השאלה מתי המשבר הזה יסתיים. עם זאת, יש חשיבות מכרעת לצלוח את הימים המורכבים הללו בדרך אחראית, מחושבת ומקצועית, אחרת עלול להיווצר פער שלעיתים מוביל למשבר שמעמיד את העסק בסכנה. כאן אנחנו נכנסים לתמונה, ורק אנשי מקצוע עם יכולת מוכחת ורזומה שכמעט ואין לאף חברה אחרת בארץ, יכולים להתמודד עם מצבים שכאלה".

אתם מוזמנים ליצור קשר עם נציגי חברת "ר.מ ייעוץ פיננסי ופיתוח עסקי", ותזכו לקבל מענה מהיר ומקצועי.
אתם רק צריכים לחייג: 054-8906634, 054-8025048, 054-8025034.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך