האולימפיאדה נדחתה ל-2021. טומרקין: "הדבר הנכון לעשות"

הועד האולימפי הבינלאומי החליט לדחות את האולימפיאדה בגלל נגיף הקורונה. השחיין האולימפי יעקב טומרקין מאשדוד, מגבה את ההחלטה ויחכה לשנה הבאה.
טומרקין.

אולימפיאדת טוקיו נדחתה לשנה הבאה. עכשיו זה סופי. המשמעות הספורטאים יחכו לשנה הבאה.

מן הוועד האולימפי בישראל נמסר: "אנו מברכים על ההחלטה וההכרזה הרשמית המשותפת של הוועד האולימפי הבינלאומי וממשלת יפן, על דחיית המשחקים האולימפיים שאמורים היו להיפתח בטוקיו ב-24 ביולי לקיץ 2020 לשנת 2021 בצל משבר הקורונה המתמשך ברחבי העולם. ספורטאי המשלחת האולימפית של ישראל חוו תקופת אי וודאות קשה ואנו מקווים שכבר בימים הקרובים תהיה הודעה רשמית על המועד החדש שייקבע, על מנת שניתן יהיה לסמן את המטרות החדשות בבירור".

"נפעל במהירות למפות את כל מישורי הפעולה הנדרשים על מנת להיערך למועד החדש שייקבע, בהיבטים הארגוניים והתקציביים מתוך מטרה ברורה להעמיד לרשות הספורטאים והספורטאיות שלנו והצוותים המקצועיים את מירב התנאים הנדרשים להכנה האופטימלית. למרות שהדחיה היא בלתי נמנעת, האכזבה היא קשה, אבל בספורט אכזבה היא חלק מהתהליך ומהדרך להצלחה. אנו בטוחים שספורטאי ישראל יצלחו את המשבר הזה ויוכיחו את חוסנם המנטלי כפי שהוכיחו כבר בעבר".

אחד מהספורטאים שיחכו לשנה הבאה הוא השחיין האולימפי יעקב טומרקין מאשדוד: "זה מצער, אבל זה הדבר הנכון לעשות. אני אמשיך להתאמן ואחכה לשנה הבאה". טומרקין מתאמן פעם ביום בבריכה הפתוחה בוינגייט, עם הסגל האולימפי, באישור חריג של משרד הבריאות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך