מנהלת הנשים בכדורסל תדון שוב בהודעה על סיומה של הליגה

האם ההחלטה לסיים את ליגת העל לנשים בכדורסל כבר עתה, עקב משבר הקורונה תשתנה. במנהלת ליגת העל לנשים החליטו לערוך דיון נוסף בהחלטה, לבקשת אליצור רמלה, האלופה, שתוארה נלקח ממנה לטובת עירוני ר"ג.
הילה קניסטר בר דוד. (באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל נשים)

מנהלת ליגת העל בכדורסל לנשים, החליטה לפני כשבועיים על סיומה של הליגה בגלל משבר הקורונה, קביעת האלופה, עירוני ר"ג, שהייתה ראשונה בעת הפסקת הליגה וכסגניתה, מכבי בן בנות אשדוד, שסיימה שנייה. אולם עתה בעקבות פנייתה של האלופה אליצור רמלה, ייערך דיון נוסף. כך הודיעה יו"ר המנהלת הילה קניסטר בר דוד.

להלן עקרי הדברים שכתבה במכתב התשובה לרמלה:

אין צורך לומר, כי מדובר בסיטואציה נדירה וייחודית, אשר נכפתה על ליגת העל לנשים בכדורסל, כמו על ליגות אחרות בעולם, אשר פעלו באופן דומה והכריזו על הקבוצה שסיימה במקום הראשון כאלופה (וראה למשל החלטת איגודי הכדורסל במדינות: ליטא, בלגיה ופולין). אציין גם כי אמנם בשנים האחרונות, מוכרעת האליפות בשיטת "גמר סל" ואולם לפני כן, ובמשך שנים רבות, הייתה האליפות מוכרעת על פי המיקום הסופי בטבלה, כפי שמקובל בענף הכדורגל עד היום.

כמובן שלו הייתה אפשרות מעשית כלשהי להמשיך ולקיים את משחקי הפליאוף, היה הדבר עדיף ואולם למיטב הבנתי בין קבוצות הליגה ישנה תמימות דעים שלא ניתן להמשיך את המשחקים גם בעוד מספר חודשים, וזאת לאחר שכל השחקניות הזרות, לרבות שחקניות מרשתך, כבר עזבו חזרו למולדתן.

על אף האמור, ומכיוון שאני סבורה כי מדובר בסיטואציה ייחודית ותקדימית, ומכיוון שאכן לא התקיימו משחקי הפליאוף בעונה זו, אזמן את דירקטוריון המנהלת, לה מסורה הסמכות לניהול משחקי הליגה, לישיבה שלא מן המניין, על מנת לקיים דיון נוסף ולהכריע בסוגיה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך