אלה והקעקועים

אלה קולנוגורוב (27, 1.85) היא הספורטאית המקצוענית המקועקעת ביותר באשדוד ואולי בארץ. מי ששיחקה בעבר בנבחרת ישראל, הצטרפה בעונה הקודמת למכבי AOV אשדוד בליגה הלאומית ועלתה איתה לליגת העל. על גופה נחרטו לא פחות מ-22 קעקועים, חלקם קטנים וחלקם גדולים מאוד, אבל כמעט לכולם יש סיפור...
אלה קולנוגורוב.

מה הסיפור שלהם? את זה צריך לשאול את אלה קולנוגורוב (27, 1.85). לא טעינו, במילה  שלהם התכוונו לקעקועים שלה. ויש לה רבים!

אלה היא שחקנית  ליגת העל בכדורעף של מכבי AOV אשדוד. אלה היא הכי מקועקעת ובוודאי הספורטאית המקצוענית המקועקעת ביותר באשדוד. מי ששיחקה בעבר בנבחרת ישראל, הצטרפה בעונה הקודמת למכבי AOV אשדוד בליגה הלאומית ועלתה איתה לליגת העל. בעונה הראשונה של הקבוצה בליגה הבכירה, היא תורמת את חלקה בעונה מדהימה כאשר הקבוצה סיימה את העונה הסדירה במקום השלישי ותתחיל בחודש הבא את משחקי הפליאוף מול ק.ק. תל אביב. על גופה נחרטו לא פחות מ-22 קעקועים, חלקם קטנים וחלקם גדולים מאוד, אבל כמעט לכולם יש סיפור. אז היא מספרת על חלק מהם:

 

כנפיים על הגב:

"את הקעקוע הראשון שלי עשיתי קצת לפני גיל 19. עד אותו רגע אמרתי שבחיים לא אעשה קעקוע כי אי אפשר להוריד. מישהי שהייתה שותפה שלי בחדר בווינגייט עשתה קעקוע ופתאום היה בא לי גם. אמרתי שאם אעשה אי פעם קעקוע זה יהיה כנפיים. אחרי כמה שנים התחרטתי על העיצוב ועשיתי עליהם קאבר של כנפיים גדולות יותר".

פרחים על הרגל:

"הקעקוע השני שלי היה מאוד ספונטני, קמתי יום אחד בבוקר ואמרתי שאני רוצה לעשות קעקוע. נסעתי לחדרה, זה היה הכי קרוב לי לוינגייט, אמרתי למקעקע שאני רוצה קעקוע על הרגל אבל אני לא יודעת מה. הוא הציע שאבחר מתוך חוברת. בחרתי לשלב בין שתי דוגמאות. כמו בכנפיים, גם הפעם לא התחברתי לעיצוב ואחרי כמה שנים עשיתי כמה שיפורים אצל מקעקעת אחרת".

מתנה ליומולדת.

פאזל על הרגל

"החברה הכי טובה שלי היא ויקה. החלטנו שאנחנו רוצות קעקוע משותף, אז כל אחד מאיתנו עשתה חלק פאזל עם האות הראשונה בשם של השנייה. כל מי שמכיר אותי יודע שאין אלה בלי ויקה ולהפך".

אייקון מלכה לב בפרק כף היד

"הייתי בכנס הקעקועים השנתי באומן 17 בתל אביב עם חבר שלי אלעד. החלטנו לעשות קעקוע משותף, אני עשיתי אייקון של מלכה לב אדום והוא קינג לב אדום. כמובן ששאלו מה יקרה אם תיפרדו, ברוך השם אנחנו כמעט 6 שנים ביחד".

 

אחרי שיפורים. פרחים על הרגל.

ינשוף על הרגל האחורית

"חברות שלי יודעות כמה שאני אוהבת קעקועים, אז לכבוד היום הולדת שלי, כולן התגייסו לקעקוע מתנה, כולל המקעקעת שלי שעשתה לי הנחה משמעותית. אמרתי שאני רוצה לעשות ינשוף, כי זו חיית לילה כמוני שמסמלת גם חוכמה. לדעתי היא גם אחת הציפורים היפות ביותר".

דביבון על הירך

"אחד הקעקועים הגדולים שלי, הדביבון. הסיפור של הדביבון הוא קצת מצחיק, נכנסתי לסטודיו של המקעקעת הרגילה שלי להגיד שלום, ניגשה אליי בחורה שסיימה לא מזמן התלמדות אצלה, הראתה לי סקיצה של הדביבון הזה ואמרה "אני רוצה לעשות לך אותו".

הקעקוע הראשון.

גל על הזרוע יד שמאל

"עוד קעקוע עם ויקה. זו היתה סקיצה של שני קעקועים: גל ואדמה שהחלטנו לעשות יחד. אני בחרתי את הגל, ויקה את האדמה. יותר התחברתי לגל כי הים לדעתי מתאר הכי טוב את האופי שלי, לפעמים הוא שקט ולפעמים סוער".

חמנייה על אמה יד שמאל

"המקעקעת שלחה לי את הסקיצה של החמנייה ושאלה אותי אם אני או שיש לי איזה חברה שלי רוצות לעשות הקעקוע לטובת תיק העבודות שלה. כמובן שאני כאחת שמכורה לקעקועים קפצתי על הרעיון ועשיתי אותו".

ורד על יד ימין

"הקעקוע האחרון שעשיתי עד כה. הוא די טרי, עשיתי אותו ממש לפני תחילת הליגה של העונה. אני לא אוהבת פרחים אמיתיים ולדעתי זה ממש בזבוז כסף לקנות פרחים בתור מתנה, כי זה הולך מהר מאוד לזבל. אבל אני אוהבת פרחים בתור קעקוע כי כך הם נשארים ליותר זמן. לדעתי ורד זה אחד הפרחים היותר יפים שקיימים".

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך