נפל בגיבוש: השף נפצע מפגיעת אוטובוס בדרך לגיבוש עובדים ויקבל מיליון וחצי שקל

השף שעובד באולם אירועים גדול סבל מפגיעה מורכבת ברגלו. עו"ד חיים פרנק השלים תחילה את המלאכה מול הביטוח הלאומי עם גמלה חודשית שמסתכמת במיליון שקל, ובנוסף השף זכה לקבל חצי מיליון שקל מחברת הביטוח של האוטובוס שפגע בו

שף ראשי באולם שמחות גדול ומוכר יצא בבוקר שמח וטוב לב ועשה את דרכו ליום גיבוש של מקום העבודה שלו. היום הזה התחיל ברגל שמאל תרתי משמע, לאחר שהשף (41) נפצע ברגלו השמאלית מפגיעת אוטובוס. הוא פונה לבית החולים ונזקק לניתוח מורכב ולהליך החלמה ממושך. מאחר והעובד היה בדרכו לאירוע של מקום העבודה, עו"ד חיים פרנק שייצג את השף בהליך המשפטי, הגיש בקשה לביטוח הלאומי להכיר במרשו כנפגע עבודה. עו"ד פרנק, שביסס את מעמדו כאחד מעורכי הדין המובילים בדרום בתחום הנזיקין, תביעות מול הביטוח הלאומי והכרה בנכות, ביצע מספר פעולות יעילות, ובסופו של תהליך ועדה רפואית שמונתה ע"י הביטוח הלאומי, קבעה כי השף סובל מנכות בשיעור של 40% כתוצאה מהפגיעה ברגלו, ועל כן מוענקת לו גמלה חודשית בסך 3,350 שקלים בחודש מהביטוח הלאומי (עד גיל הפרישה), סכום שיצטבר לכמעט מיליון שקלים.

זאת ועוד, לאחר קביעת הנכות ע"י הביטוח הלאומי, עו"ד פרנק הגיש תביעה נגד חברת הביטוח שביטחה את האוטובוס בביטוח חובה. לאחר משא ומתן מורכב, שידע עליות ומורדות, עו"ד פרנק הצליח להגיע לפשרה לפיה השף יפוצה בסכום של 500 אלף שקל נוספים. בסיכומו של יום, השף יקבל פיצוי של כמעט 1.5 מיליון שקלים בגין התאונה.

עו"ד פרנק סיכם ואמר: "יש נטייה של לא מעט אנשים לחשוב כי תאונת עבודה המוכרת ע"י הביטוח הלאומי, היא רק כזו המתרחשת פיזית בשטח מקום העבודה. במציאות החיים, פגיעות רבות מתרחשות לאחר יציאתנו מפתח הבית, בדרכנו למקום העבודה, או אף לאחר צאתנו ועזיבתנו את מקום העבודה בדרך הביתה. כך היה במקרה של השף, ולאחר שפעלנו בצורה נקודתית ויעילה בשני מישורים – מול הביטוח הלאומי ומול חברת הביטוח של האוטובוס הפוגע – הגענו לתוצאה מצוינת שתאפשר לשף להתמודד עם הפגיעה ברגלו ללא טרדה כלכלית".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך