משבר הקורונה לא הצליח לעצור את גמ"ח מאור מאיר שיצא לשמח משפחות לקראת השבת

המשפחות שקיבלו את סלי המזון לשבת, חשבו שאולי בגלל המצב, בשבתות הקרובות לא יקבלו את סל המזון אליו התרגלו במשך השנים. אבל בגמ"ח החליטו, תחת ההוראות של משרד הבריאות, להמשיך לחלק. שמעון בן שמעון מנהל הגמ"ח :"התחלנו בחלוקת סלי המזון של פסח לחלק מהמשפחות כבר השבוע אין לדעת לאן נגיע עם כל המצב הזה".
מאור מאיר ז"ל.

בשבת שעברה, בצל משבר הקורונה, כאשר  מקומות עבודה ועסקים רבים נאלצו להיסגר, והרבה תושבים נאלצו להישאר בבתיהם, גמ"ח מאור מאיר המשיך לארגן את סלי המזון ויצא לחלוקה השבועית כמידי שבוע , והכל בזכות נחישותו הרבה של שמעון בן שמעון שמנהל את הגמ"ח לא מעט בזכותם של אנשים טובים שלא רצו ששולחנם של משפחות רבות יחסר דבר גם השבת.

שמעון בן שמעון: כבר 9 שנים שהגמ"ח היקר הזה פועל כדי לשמח עשרות רבות של משפחות נזקקות לקראת שבת, והמועדים השונים, וכן במהלך כל השנה כולה. בחיים לא חשבתי לעצור את המפעל החשוב הזה שהקמנו לעילוי נשמת הבן היקר והאהוב מאור מאיר ז"ל. ברוך השם הגענו להרבה משפחות שהיו זקוקות לתמיכת הגמ"ח".

שמעון בן שמעון המשיך: "עכשיו משהגיע משבר הקורונה, עלו סימני שאלה רבים בהתאם להנחיות והכללים שהמדינה הנחתה את כל תושבי ישראל, עסקים , מפעלים וכיוצא בזה. לא רציתי שהגמ"ח ישבות במיוחד בימים אלו, כי המחשבה היחידה שלי הייתה נתונה אך ורק לאותם משפחות, הורים וילדים שהגמ"ח משמח אותם לאורך כל השנה. לא רציתי  שעכשיו עם פרוץ משבר הקורונה הכל יפסק חס ושלום . ברוך השם החלטתי לגייס את כל צוות הגמ"ח שפועל במהלך כל השנה לילות כימים כדי לסייע בהכנה ובאירגון המשלוחים לבתי המשפחות. הסברתי להם את המצב וכיצד עלינו לנהוג בבטיחות ובזהירות. הנחתי אותם על שמירת הכללים בהתאם להנחיות הממשלה, כמושמירת מרחק רצוי בין הצוותים. ציידתי את הצוות בביגוד מתאים מסכות וכפפות, וכך הצלחנו להכין את סלי המזון לקראת השבת וגם להגיע עד לבתיהם של המשפחות".

שמעון בן שמעון וחלק מהמתנדבים.

בן שמעון מתאר בהתרגשות את התגובה של המשפחות שקיבלו את סל המזון לשבת: "הייתם צריכים לראות את התגובות של אותם משפחות שהיו בתדהמה רבה, שהרי לרגע חשבו שאולי בגלל המצב בשבתות הקרובות לא יקבלו את סל המזון אליו התרגלו במשך השנים. בכל בית השמחה הייתה רבה ומילות התודה שמחממות את הלב".

אבל יש גם בשורה לקראת חג הפסח. בן שמעון: "אציין שהחלטתי להקדים ולחלק למספר משפחות כבר השבוע את סלי המזון של פסח, מה שנקרא "קמחא דפסחא" כמו בכל שנה. אין לדעת עד מתי המצב הזה ימשך ואיזה הגבלות יצוצו וימנעו חס ושלום את החלוקה לקראת חג הפסח הקרב ובא. בהזדמנות זו בשם כל משפחת בן שמעון וצוות גמ"ח חסדי מאור מאיר, אנו רוצים לומר תודה רבה לכל התורמים והמסייעים, וכן ברכת החלמה מהירה לכל החולים. יהי רצון שהקדוש ברוך הוא, יסלק מעלינו ומעל כל עם ישראל את המגפה הזו ונזכה לשבת בשולחן חג הפסח שהכל מאחורינו, אמן".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך