בשורה טובה: חולה מס 24 שוחררה לביתה מבית החולים אסותא אשדוד

לאחר 13 יום בבית החולים, שוחררה הביתה אביבית גונן, משוהם. גונן: "מבקשת להודות לצוותים המדהימים שטיפלו בי גם בפנימית ב' וגם במחלקת קורונה. כולם טיפלו במקצועויות, במסירות ובעדינות אין קץ. יישר כח". מנכ"ל בית החולים ד"ר ארז ברנבוים: "בית החולים עושה כל יכולתו להתמודד עם נגיף הקורונה. שחרור של מטופל, מהווה דלק ואנרגיה לצוותים להמשיך ולעשות מעל ומעבר".
בית החולים אסותא אשדוד
ביה"ח אסותא. צילום: נתנאל פריאנטי

אביבית גונן, מהיישוב שוהם, שהייתה על פי "המספור" של משרד הבריאות  הייתה "חולה 24" בנגיף הקורונה, שוחררה היום מבית החולים לאחר 13 יום בבידוד. היא אושפזה במצב קל ולאור המשך הקלה משמעותית במצבה היא שוחררה להמשך טיפול בביתה.

מנכ"ל בית החולים ד"ר ארז ברנבוים: "בית החולים עושה כל יכולתו להתמודד עם נגיף הקורונה ובכלל זה פתיחת מחלקות, הכנת צוות ייעודי לטיפול בחולים, רכישות ציוד ועוד. הצוותים שלנו פועלים שעות נוספות מתוך דאגה אמיתית לשלום מטופליהם וכל הטבה בריאותית, קל וחומר שחרור של מטופל, מהווה דלק ואנרגיה לצוותים להמשיך ולעשות מעל ומעבר".

אביבית גונן: " מבקשת להודות לצוותים המדהימים שטיפלו בי גם בפנימית ב' וגם במחלקת קורונה. כולם, הרופאים והרופאות, האחים והאחיות, העובדות הסוציאליות, עובדי המטבח והמנקה המסורה. כולם טיפלו במקצועויות, במסירות ובעדינות אין קץ. יישר כח"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך